Deze zijn helaas nog negatief. Bij ovulatietesten is er geen sprake van "bijna positief", je hebt namelijk je gehele cyclus een lichte 'dosis' LH in je lijf en zal dus (bijna) altijd een licht testlijntje hebben. Pas wanneer beide testlijnen even donker zijn heb je een positieve test te pakken. Deze testen hoeven niet op te lopen, sterker nog: ze zouden nu zelfs kunnen aflopen en dan opeens knallen! Hopelijk gauw een positieve test
Ahaa oké duidelijk! Nou hij lijkt dus wel op te lopen nu.. had ik bij die van sensitest wel altijd maar deze ken ik nog niet.. van links naar rechts zijn de dagen en de meest rechtse is van vandaag dus.. misschien vanavond nog ff testen?
Dit is dag 14, meestal op dag 15 heb ik een positieve ovulatietest.. Is het goed als ik het vandaag, morgen en overmorgen gezellig maak? Wil t graag goed doen dit keer haha
Het gezellig maken is natuurlijk nooit verkeerd, maar om te zeggen of het je goede momemt is, zou je even de positieve test moeten afwachten. Na de positieve test springt je eitje doorgaans binnen 24-48 uur, dus op de dag van de positieve test en de dag erna seks hebt lijkt mij sowieso goed
Je kunt sowieso 2x per dag testen, maar het is niet te zeggen of ie vanavond positief is. Bij sommige dames loopt ie op, bij sommige knalt ie uit het niets, echt nog even doortesten!
Dit is in mijn ogen niet bijna positief 😉 Het LH-hormoon schommelt ook de gehele cyclus dus ze hoeven niet op te lopen. Zou niet teveel druk achter de seks zetten. Hij is nog niet positief.