Hoi allemaal, Wij zitten op dit moment op dag 11 na het terugplaatsen van een embryo. Wij hebben onze eerste icsi traject achter de rug. Morgen hebben we de welbekende bloedtest in het ziekenhuis maar we konden het toch niet laten om thuis te testen. Nu vraag ik me af of ik blij mag zijn met deze test? Ik heb 17 dagen geleden een ovitrelle spuit genomen en neem nu nog utrogestan bolletjes in. Zou dit een vaste test kunnen zijn? Of mag ik voorzichtig juichen? Deze test is trouwens van vanmorgen Groetjes Daphne
Ik zeg gefeliciteerd. 17 dagen na ovitrelle en morgen de bloedtest is dit resultaat echt van eigen hcg. De test die je gebruikt ken ik niet maar ik vermoed als je er 1 van kruidvat 2 voor 5 euro zou doen je een mooie dikke streep krijgt.
Dit is een test van de apotheek, die had ik nog liggen. Ik heb nog een digitale van cb liggen maar die wil ik eigenlijk bewaren voor dinsdag als ik zekerheid heb uit het ziekenhuis
Mijn vriend vindt dat ik nog even moet wachten met de cb test. Puur om valse hoop nog uit de weg te gaan..
Ik snap je volkomen. Maar zwanger ben je hoor. Testen van de apotheek hebben aardig wat hcg nodig om positief te worden.
Pff echt wel! Na 1,5 jaar is het mogelijk zover! We durven het nog niet te geloven eigenlijk. Pas na morgen denk ik pas. Kan het nog zo zijn dat de dokter morgen zegt dat het negatief is? Dit zijn trouwens beide testen, die andere van vanmorgen is wat donkerder geworden. Is dat door het indrogen?
Je bent sowieso zwanger dus je bloed test zal ook positief zijn. Onwerkelijk zal het nog wel even blijven hoor. Ben nu ruim 12 weken zwanger na onze laatste ivf poging en het voelt nog steeds zo onwerkelijk...
Jij ook gefeliciteerd dan!! Heb je al ergens last van? Ik voel namelijk nog niks. Ja duizelig door alle spanningen ☺