Nee ik heb tot nu toe eigenlijk weinig symptomen gehad. Wat vermoeider en eigenlijk sinds 11 weken af en toe wat misselijk in de avond. Verder helemaal niks echt niks en ben zwanger van een tweeling. Symptomen zeggen dus echt helemaal niks..
Oh wauw! Dubbelop zelfs! Ik heb het indd met vlagen misselijkheid in de avond. Maar dacht steeds van ik stel me aan. Had ook wel onverklaarbare steken in m'n onderbuik wat uitstraalde naar m'n lies en benen. Wie weet was dat wel een mogelijke innesteling. Ik voelde ook steeds aan m'n borsten of die al groter waren maar helemaal niks. Wel steken, maar was heilig overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Had wel die symptomen: hoofdpijn, steken in borsten. Maar geen kramp dat kreeg ik wel een week eerder
Ik een dag na de terugplaatsing wat steken en verder eigenlijk helemaal niks. Ik teste altijd om te zien wanneer ovitrelle eruit was en of hij weer zou oplopen. Oplopen gebeurde vanaf 4 dagen na de terugplaatsing al. 7 dagen na de terugplaatsing teste ik positief met clearblue was echt verbaasd dat de testen opliepen aangezien ik totaal geen symptomen had. Dit was mijn draadje met mijn testen vanaf 7 dagen na tp: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/640702-10-dpo-begin-hopen.html
Gefeliciteerd dat ziet er voor nu zeker goed uit🎉 Hoop op een voorspoedige zwangerschap zeker als je er zo lang op heb moeten wachten😊 En idd symptomen of geen symptomen zegt niks. Ik ben net als Jane zwanger van een tweeling en had helemaal geen klachten ook... nu wel maar ben ondertussen 20 weken haha
Dank jullie wel! Ik besef het nog steeds niet eigenlijk! Heb nog steeds de angst dat ze morgen zullen zeggen: helaas mevrouw het is negatief ..
Hoi allemaal, Sorry het heeft even op zich laten wachten (mijn berichtje) Maar indd ik ben zwanger!! Ik kan het nog steeds niet geloven. Z-H was dus ook positief