Hoi dames Ik zit op mijn NOD vandaag en ik had afgelopen vrijdag al positief getest. Nu is het zo dat ze niet oplopen, het blijft een vaag streepje. De clear blue digital gaf ook gewoon 1-2 aan, maar toch.. ik maak me wel zorgen. Is dit een voorbode dat het mis gaat? Boven is afgelopen vrijdag Onderste is van vanmorgen
Hoe snel heb je de foto van de onderste test gemaakt? Kruidvat heeft wat tijd nodig om goed op te drogen namelijk. Als de foto na een kwartier is genomen dan vind ik de oploop ook wel heel weinig..
Ik vind de oploop inderdaad niet heel goed. Heb je op dezelfde tijd getest? Ik test altijd betere streepjes later op de dag...
Voor 2 dagen ertussen vind ik de oploop ook niet zo goed. Inderdaad misschien in de middag testen? En dan overmorgen weer?
Ben ook wel benieuwd hoe het nu is. Mijn testen liepen ook heel moeilijk op, maar uiteindelijk wel alles goed gelukkig.
Dank jullie wel meiden Ik heb besloten om maar te wachten met testen tot vrijdag. Ik werk nu de hele week avond en nachtdiensten, dus dan heb ik zoiets, ik wil er nu even niet aan denken. Ik heb contact gehad met de huisarts, en die zegt dat het niets hoeft te zijn. Zolang ik geen kramp heb of bloed heb, zou het goed kunnen zijn. Het heeft ook aan de kwaliteit van de urine kunnen liggen zegt hij. Dus ik hoop er het beste van, en ik zal jullie op de hoogte houden vrijdag. Dikke knuffel en heel erg bedankt!
Idd geen kramp en bloed is een goed teken. Hier zelfs gehad dat ik ineens bijna negatieve testen had, laag hcg van 6 in het bloed enz maar nu weer knallers. waarschijnlijk trage aan maak hcg gehad. Wie weet bij jou ook ga voor je duimen dat je alsnog vrijdag een positief resultaat hebt
Gefeliciteerd mooie duidelijke roze streep. Denk als je pas vrijdag had getest je een knalstreep zou hebben dan. Geniet ervan
Gefeliciteerd! Mijn testen liepen in het begin ook langzaam op, 5 dagen nadat ik voor het eerst positief had getest, had ik een knaltest