Kruidvat vs. Action

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SoesaM, May 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Kruidvat vs Action...

Ik heb nu al 4 dagen getest met de kruidvat ovutesten, en dacht vandaag toen ik in de action liep, laat me een doosje meenemen. Bij thuiskomst gelijk getest. Tot mijn verbazing bijna niks te zien... wat is jullie ervaring met beide ovutesten?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,986
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Kruidvat geeft snel en heeeeeel lang een donkere 2e streep. Ook geeft ie vaak meerdere dagen een positief resultaat aan (een dag of 5 lang) waardoor het niet duidelijk is wanneer je lh piek precies was.

Ik ben daarom geen voorstander van de kruidvat ovutesten.

Ps. Je foto is niet te zien ;)

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Action tevreden over, Kruidvat geen ervaring mee

4. Frieke

Frieke Fanatiek lid

Apr 26, 2017
    1,281
    572
    113
    Female
    Kruidvat vond ik ook heel verwarrend omdat ze zo snel al een donkere lijn geven..

5. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Foto

Attached Files:

6. marlyj80

marlyj80 Actief lid

Jul 16, 2016
    498
    1
    18
    De action bleef bij mij negatief terwijl z&k en CB digital positief waren. Met Kruidvat geen ervaring...

7. malih

malih Lid

Nov 15, 2016
    80
    11
    8
    Female
    NULL
    NULL
    Ik vond kruidvat echt ruk. Dagen lang licht dan weer donkere strepen dan weer lichte werd er helemal gestoort van. Ben toen naar de action over gestapt werkte hier veel beter. Veel duidelijker verloop.

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik ben tevreden over de Action testen. Ze gaven goed mijn eisprong aan. Had de ene dag wel donkerdere streepjes als de andere dag, maar toen ik mijn LH piek had was dit overduidelijk.

Toevallig had ik vandaag echt een witte ovulatietest, nog lichter dan die van jou. Vind ik dus niet vreemd.

9. Loraintje

Loraintje Actief lid

Apr 23, 2017
    364
    96
    28
    Female
    Kv testen erg verwarrend. Action erg tevreden over.. gaf duidelijk mijn lh piek aan en het heeft gewerkt.. zie banner. :D

SoesaM likes this.

Share This Page