Help..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ano94, 14 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppy4

    Poppy4 Bekend lid

    13 jan 2016
    707
    480
    63
    Je bent niet verkracht, dus het is je niet overkomen.
    Deze situatie heb je zelf in de hand gehad.
    Jij.
    Niet de omstandigheden de schuld geven.

    Dat gezegd is idd een dna test de enige echte manier om erachter te komen wie de vader is. Als je het kindje wil houden lijkt ook mij het de beste oplossing om met de billen bloot te gaan.
     
    Pijnboompitje vindt dit leuk.
  2. Poppy4

    Poppy4 Bekend lid

    13 jan 2016
    707
    480
    63
    De noodpil kan alleen een zwangerschap voorkomen als je eitje nog niet aan het springen was. Het is goed mogelijk dat je eitje binnen enkele uren na het vreemdgaan bevrucht is (door wiens sperma blijft de vraag. Kan net zo goed dat van je vriend geweest zijn) waardoor de noodpil geen effect gehad heeft. Het is namelijk geen abortuspil.

    Ook is het goed mogelijk dat je eitje al bevrucht was voordat je vreemdging.

    Het zit allemaal zo kort op elkaar qua dagen dat alle scenario's mogelijk zijn.
     
  3. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1
    Bij de dokter kwam mijn bloed overeen met 4-5weken op 4juli.
    Bij gynaecoloog was er ookal vruchtzakje zichtbaar op 11 juli
     
  4. Poppy4

    Poppy4 Bekend lid

    13 jan 2016
    707
    480
    63
    Ik kan allerlei mogelijke scenario's neerzetten van wat er gebeurt zou kunnen zijn rond welke datum, maar dat ga ik niet doen omdat het nutteloos is.

    Ik weet dat je wilt horen dat de kans dat het van je vriend is het grootst is, maar niemand kan je die zekerheid geven omdat de vrijpartijen en je eisprong allemaal te dicht op elkaar zitten. Elk lichaam reageert anders. Bij de 1 vindt er binnen enkele dagen een innesteling plaats, de ander doet er 10 dagen over.

    De zekerheid die je zoekt zit in het hompje cellen wat nu druk bezig is je kindje te worden. En ik denk dat je je focus daarop moet gaan richten. Wat wil je voor die kleine en hoe ga je dat realiseren?
     
    xNadine en jupke vinden dit leuk.
  5. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Maar alles wat je hier zegt past bij zowel de seks met je vriend als met de ander qua timing. Het is geen exacte wetenschap. Dus voor de derde en laatste keer ga ik hier zeggen dat alleen een DNA test jou uitsluitsel kan geven. Ik neem aan dat de gynaecoloog je dat ook verteld heeft, of ben je daar niet eerlijk tegen geweest?
     
  6. jupke

    jupke Niet meer actief

    Heb je al aan je partner verteld dat hij wellicht de vader niet is?

    Dat zal een pittig gesprek zijn. Succes meid.
     
  7. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1

    Hij weet nog dit nog niet, ons relatie gaat net weer super goed weet niet hoe..
     
  8. Baloo

    Baloo Actief lid

    23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Als je besluit het niet te vertellen, wat trouwens helemaal jouw beslissing is en niet die van een ander, wat denk je dan dat die 'andere' ervan gaat vinden? Wilt hij meer van je? Zal hij zijn mond gaan houden?
    Ik denk dat er in de wereld zat mensen zijn die met een groot geheim rondlopen, ongeacht of dat juist is of niet.. Hoe voel je je verder trouwens? Al afspraken staan bij de vk? En inmiddels wel al je vriend verteld dat je uberhaupt zwanger bent? De stress lijkt me ondragelijk en totaal niet goed voor je zwangerschap. Hoop dat alle puzzelstukjes op zn plek vallen, hoe moeilijk die puzzel ook zal zijn..
     
  9. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1
    Die vriend weet dat ik zwanger ben en dat het mogelijk is dat het van hem is ondanks dat hij niet in mij zou klaargekomen zijn en ik meteen naar de apotheker ben gereden en binnen de 2uur de pil heb genomen. Viel blijkbaar wel rond mijn vruchtbare periode.. het probleem is als het van hem is, kan er een lichtgetint kindje uitkomen (hij is namelijk turks)
    Als mijn vriend mij laat vallen wil hij mij helpen, maar zijn ouders mogen het niet weten wegens het geloof.. :( hij hoopt dus ook wel dat het van mijn vriend is en verder weet ik dat het tussen ons blijft.
    Ik denk aan ene kant dat het van mijn vriend moet zijn aangezien ik al vroeg kom testen, ik heb 28juni kunnen testen en moest pas 5juli ongesteld worden. Bloedwaarden waren 277 dus 4-5 weken en toen was het nog geen 2 weken geleden dat ik sex had met die andere jongen. Als ik sex had voor mijn eisprong kon dat zaadje al wachten tot het eitje sprong en meteen bevruchten, de sex met andere zou de dag na de eisprong moeten geweest zijn.
     
  10. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hoe je het ook beredeneert, het kan van beide zijn. Hoe graag je ook wil dat het van je vriend is.

    Dat zijn ouders het niet mogen weten ivm "het geloof" is een excuus voor hem om zich achter te schuilen.

    Ja hij is fout geweest
    Ja dit is niet zoals zijn ouders het graag zouden zien.

    Maar als ze van de situatie af zouden weten zouden ze (als het goed is) het juiste pad kiezen en jou helpen.

    Hij zal het dan niet makkelijk krijgen thuis. Maar dat zijn de consequenties van zijn eigen daden.
    Zijn tijd van berouw en vergefenis is komt wel. Het is nu aan hem om zijn verantwoordelijkheid te nemen.

    En dat geldt ook voor jou.

    Wat nou als he niets tegen je vriend zegt en je bevalt van een getint kindje. Zijn wereld zal instorten.

    Ik vind dat je hem niet voor kunt liegen omdat dat voor jezelf makkelijker is.

    Maar ik snap dat dit een hele moeilijke situatie voor je is. Win advies in bij andere. Zorg dat er iemand achter je staat als je besluit eerlijk te zijn.
    En dan bedoel ik niet 1 van de vaders.

    Sterkte meid. Ik leef met je mee.
     
  11. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1

    Ik wou er met de gynaecoloog over praten maar toen ik vragen stelde, maakte hij grapjes zoals, het is dan toch van je vriend? Toen dierf ik het niet meer zeggen..
     
  12. jupke

    jupke Niet meer actief

    Ik denk ook niet dat de gyn de aangewezen persoon is.

    Ik bedoelde meer een vriendin of familielid.
     
    Poppy4 vindt dit leuk.
  13. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1
    Gynaecoloog kan mss een betere berekening maken?
     
  14. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Nou nee. De gynaecoloog kan jou ook geen garantie geven, dat kan, nogmaals, alleen een DNA test. Hoe je het ook went of keert.

    Het is je eigen keus, maar vind het ontzettend sneu dat je vriend nu denkt dat hij vader gaat worden, terwijl jij weet dat het net zo goed die ander kan zijn en je mond wil houden omdat jullie 'relatie net zo goed gaat'. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en eerlijkheid, en dat is dit dus allerminst.
     
    nizzie86, xNadine, Lieneke2016 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. jupke

    jupke Niet meer actief

    Heb je nog iets kunnen ondernemen?
     
  16. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Maar, begrijp ik nu goed dat je twee keer bent vreemdgegaan met die vriend van je?
    1x onbeschermd, en 1 x met condoom?
     
  17. jupke

    jupke Niet meer actief

    Ik denk niet dat TS nog gaat reageren
     
    1981Mama en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  18. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @Ano94 Wat een nare situatie... Het is de moeilijkste weg die je moet gaan, maar eerlijkheid duurt echt het langst: dus opbiechten aan je vriend en een DNA-test laten doen. Stel dat je het niet zou vertellen en je bevalt over een tijdje van een getint kindje, dan voelt je vriend zich helemaal belazerd (en logisch ook, want je hebt hem ook belazerd). En wie weet komt die scharrel van jou zijn kindje dan opeisen.. Je weet het nooit!
    Dus voordat je jezelf nog verder in de nesten werkt zou ik zsm je vriend vertellen wat je hebt gedaan. Misschien is de relatie nog te te redden.... Als je vriend er pas na de bevalling achter komt dan is er volgens mij geen redden meer aan.
     
  19. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    933
    316
    63
    Vrouw
    #39 JoyNoa, 28 jul 2017
    Laatst bewerkt: 28 jul 2017
    Als je zeker bent dat je eisprong op 20 of 21 is geweest dan is de kans echt veel groter dat het dan van de keer is op de 17de of 18de (seks voor de eisprong ipv daarna). En dan zou het ook nog eens alleen van voorvocht moeten zijn geweest die keer na de eisprong. Sorry hoor, ik acht die kans echt heel erg klein dat het van die keer is.

    Zou je niet gewoon alleen het DNA kunnen testen van je scharrel met de baby tijdens de zwangerschap? Als daar negatief uit komt dan weet je ook genoeg toch? Dan hoef je de wereld van je vriend niet helemaal op zn kop te zetten. En kun je het contact met die scharrel en dit hoofdstuk afsluiten.
     
    Elizia vindt dit leuk.
  20. jupke

    jupke Niet meer actief

    Maar dan belazer je je partner dubbel.

    Ze is al vreemd gegaan. 2x!

    En dan ook nog achter de rug van je partner om dit gaan doen? DNA test, contact met je scharrel.

    Het respect is hier heel ver te zoeken.
     
    Pijnboompitje, Poppy4 en manaolana vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina