hallo, sinds 2 weken niet meer aan de pil, en sinds de bevalling van onze dochter neit meer ongesteld geweest. (8 maanden een spiraal gehad, 1 keer de prikpil, en toen 1 pilstrip) hoe kan ik zorgen dat ik ongesteld word, en dat ik erachter kom, hoe mijn cycles in elkaar zit? wie kan mijn helpen.
heb geeeeeeeeen idee...zou het ff aan de huisarts vragen,de ervaringen verschillen hier toch per persoon dus ik denk dat hij je beter antwoord kan geven
Je was van de week toch ongesteld geworden las ik in een ander topic? Zal dus nog wel een aantal weken duren, volgens mij zit er weinig anders op dan gewoon afwachten. Hoe je cyclus in elkaar zit kom je sowieso pas na een paar cycli achter... Hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten en snel zwanger bent!
nou, dan heb je de verkeerde voor je, want ben nog niet ongesteld geworden, en wij willen volgend jaar met de tweede, en niet snel. maar goed, heb gelezen dat er ook pilletje zijn (etos - zwanger worden) die je kunnen helpen op je cycles wat te regelen. van verhalen gehoord. het enige wat ik wil, is mijn cycles weten. anita
hoe moet ik dat doen dan, ik ben al 1,5 jaar niet ongesteld geweest. dus kan niet 1 maken, omdat ik niet weet wanneer mijn laatste menstruatie was. leuk gevonden, maar lukt niet
Als ik me niet vergis kan je bij je huisarts tabletjes krijgen om ongesteld te worden. Misschien dat je zo een cyclus kan terugkrijgen?
ja als je al anderhalf jaar niet ongesteld word.....dan kan je geen banner maken nee,mijn excuses. misschien kun je idd eens die pillen te vragen?