Je heb gelijk. Ik had het wat aardiger kunnen formuleren. Maar als ik lees dat TS al 5 jaar hier op het forum zit, weet je toch wel dat je oploop moet testen met testen van 1 merk. Maar een beetje vriendelijker mag idd best
Weet je trouwens zeker dat de onderste (4e) foto een kv 2v5 test is?? Er staat namelijk nooit een max aanduiding op de kv testen Ik denk dat dit ook een foto vd action test is En de 3e is ook geen kv early. Die heeft namelijk blauwe streepjes en een blauw kruis. Ook foto 3 is de action test
Op de laatste foto zie ik wel iets maar oogt nog grijs Waar is de foto vd kv early test? Die zie ik nog niet
Hmmm de strip is helemaal een beetje blauwig (of ben je zwanger van een smurfje ). Ik duim dat de testen gaan oolopen zodat je duidelijkheid gaat krijgen
Zie op allemaal wel een licht streepje. Op je laatste test wat duidelijker. Duim voor een mooie oploop!
Oke ik heb een test gedaan en hij is wat duidelijke dan eergisteren ik ga door testen met die van de action en die heb ik eergisteren gedaan