Help!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linda89, Apr 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda89

Linda89 Bekend lid

Jun 19, 2012
    790
    259
    63
    Female
    Eigen ondernemer
    Bizar he! Geloof het nog steeds niet helemaal

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

een duidelijk 2e streepje hoor. En die test van je moeder is neem ik aan meer dan 20 jaar geleden. Toen waren de testen niet zoals nu (zie mijn banner, mijn oudste wordt 22, dus ik spreek uit ervaring ;)) Toen kon je niet eerder testen dan (uit mijn hoofd) 3 tot 7 dagen ná NOD) En dat deed je dan ook maar niet, want de testen waren toen behoorlijk prijzig (30 gulden :eek:) Je wachtte dus maar netjes af :D Bij mijn oudste heb ik pas 14 dagen na NOD getest o_O, toen was ik dus al bijna 7 weken zwanger.
    De testen dáárvoor (weet ik van een vriendin van mij) moesten 12 uur drogen, deze deed je 's morgens en pas 12 uur later wist je de uitslag :eek:

Maar voor nu: gefeliciteerd!

Marije1980 likes this.
  3. Linda89

Linda89 Bekend lid

Jun 19, 2012
    790
    259
    63
    Female
    Eigen ondernemer
    Helaas dames ik heb net een vmk gehad! Aankomende ronde sla ik over zodat mijn lichaam goed kan herstellen. Ik ga even een maand van het forum af zodat ik even mijn gedachtes even ergens anders op kan zetten. Wens jullie allen ontzettend veel succes en liefde toe!

4. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    2,039
    1,744
    113
    Oh neee! Veel sterkte meid! Dikke knuffel

Linda89 likes this.

Share This Page