Ik eet graag yoghurt met muesli bij het ontbijt, maar ik heb een ontzettende hekel aan gedroogde banaan. Dit lijkt echter in alle muzieksoorten te zitten. Waar vind ik muesli waar wel fruit in zit, maar geen banaan?
Ik ga even volgen, die gedroogde banaan heeft er jaren terug voor gezorgd dat ik de muesli verbannen heb in huis...
Ik weet niet of het een optie is voor je, maar ik koop los gedroogd fruit en doe dat door een "basis" muesli. Of ik doe er soms vers fruit bij.
Ja dit eigenlijk. Lekker zelf samenstellen. Ik koop nu de geroosterde muesli met zaden van Albert Heijn. En gooi daar zelf fruit en nootjes door. Niet in de bewaarpot, maar gewoon als ik het klaarmaak om te eten.
Die van de Lidl en de biologische van de Jumbo zit wel banaan in, maar zo minimaal dat je het er makkelijk uithaalt.
volgens mij zit in de premium muesli van de lidl, je hebt blauwe en groene zakken ook niet of weinig banaan. het is inderdaad echt goor, die harde gedroogde krengen.
Ik had eerst van die goedkope van de albertheijn, die zat helemaal vol met die banaan. Bij die van de lidl zitten meer zaden noten en andere vruchtjes dat het voor mij wel wat beter is. Tegenwoordig doe ik dit in mijn kwark https://www.ah.nl/producten/ontbijtgranen-broodbeleg-tussendoor/ontbijtverrijkers/fruit-en-pittenmix