Oh lieve meid, wat moeten jullie allemaal doorstaan. Heb er geen woorden voor, echt vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte en kracht toegewenst lieverd.
Jeetje meis dat is schrikken zeg! Ik hoop dat je man er weer helemaal bovenop komt en wens je heel veel sterkte en kracht toe!
Ik dacht "help", dat zal wel weer een scheiding zijn, toen "toch wel veel pagina's. Reltopic?". Klik per ongeluk op de laatste bladzij, zie sterkte etc en klik door naar het eerste bericht. Wat een schrik moet dat zijn geweest zeg heel veel sterkte
Wat een verschrikkelijk bericht. Heel erg veel sterkte! Ook ik zend positieve gedachten jullie kant op en hoop dat hij snel aan de beterende hand is! (overigens hier in mijn omgeving ook een vriendin waarvan haar vriend op zeer jonge leeftijd een herseninfarct kreeg, en hij is er zo goed als bovenop gekomen. Iedere situatie is natuurlijk anders, maar hou hoop!)
Ach meis wat erg!! Heel veel sterkte en hoop vanuit mij gewenst! Hoop snel te lezen dat alles redelijk oké is met hem!