Ik zie dit topic nu pas en heb het helemaal gelezen en wat fijn om te lezen dat er al veel vooruitgang is. Hopelijk lukt het om iets te regelen voor de revalidatie! Sterkte met alles.
Wat een goed nieuws! Hoop dat t herstel door blijft zetten! En triest dat t zorgstelsel zo slecht is, en daar betaal je dan zoveel premie voor ook.... hoop dat er snel een superplek gevonden gaat worden!
Wat fijn dat er vooruitgang is! Ja, de Nederlandse regeltjes rondom zorg zijn belachelijk. Wat jij beschrijft heb ik gehad bij het proberen te plaatsen van een cliënt. Hoop voor je dat er een goede oplossing komt en hij nog meer vooruitgang laat zien.
Eigenlijk niet echt veel.. Hij blijft vooruitgaan, qua communicatie nog niet echt veel, maar wel in fysieke zin; hij kan met z'n linkerarm nu bijna alles weer, hij wordt sterker en z'n conditie gaat vooruit. Hij lacht weer en regelmatig ook, en heeft 2 keer een woordje na-gezegd. Hij eet ook grotendeels zelfstandig. Ze zijn nog steeds bezig met het vervolg, als het goed is wordt morgen de knoop doorgehakt. De onzekerheid is moordend, maar onzekerheid is beter dan te horen krijgen dat ze hem gewoon niet willen en zoek het maar uit. Wat er allemaal ondertussen is besproken en geregeld op dat vlak is echt te veel om te typen, maar ik heb goede hoop dat hij naar het revalidatiecentrum gaat
Oh, dat laatste is echt heel fijn om te horen en ook dat hij vooruit gaat. Reageert hij nou op/met jou?
Ja, hij heeft mij duidelijk graag bij zich, pakt vaak m'n hand en knijpt (gelukkig alleen) mij soms in m'n kont Ook bij de therapie kan ik goed helpen, ze willen dat hij bepaalde kanten op kijkt/beweegt, dat krijg ik wel voor elkaar
Ditte! Dat is het! Wat goed! Zo ontzettend blij en goed dat hij streken uithaalt en naar jou luisterd
Geen idee.. Het is moeilijk te bepalen wat hij wel en niet begrijpt, door zijn communicatieprobleem. Aan de ene kant denk ik het niet, omdat hij een ziekenhuisangst heeft en niet heel erg gestrest is, maar het zou kunnen dat hij langzaam is gaan realiseren waar hij is en dus niet ineens de shock heeft gehad.
Ja, wat fijn zeg! Pak van je hart! Hoop dat hij zo goed doorgaat met herstellen en dat dit over een aantal maanden een heel nare herinnering wordt, maar tegelijkertijd een extra aandenken voor jullie dat jullie samen zo sterk zijn!