Wat een verdrietig bericht. Ik wens je heel veel sterkte. Dat je man maar gezond weer thuis mag komen.
Krijg er kippenvel van wat moet dit vreselijk zijn! Ontzettend veel sterkte!! Ik geloof wel en heb een gebed voor jullie opgezonden
Vreselijk, kreeg helemaal rillingen. Wat een angst moet je voelen om je man te verliezen. Ik brand een kaarsje voor jullie en hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt. Het lichaam kan zo veel hebben ik hoop dat zijn lichaam de kans krijgt om dit te laten zien <3 Dikke knuffel en heel veel sterkte
Oh wat verschrikkelijk! Ik denk aan jullie en hoop met heel mijn hart dat je man gezond thuis mag komen❤
Jeetje wat enorm heftig. Hopelijk neemt zijn lichaam even de tijd om zo goed mogelijk te herstellen. Zodat je je man uiteindelijk gezond en wel mee naar huis nemen. Heel veel sterkte voor jou, enorm veel kracht voor je man. Ik zal aan jullie denken. Dikke knuffel!
Wat een vreselijk nieuws. Ik heb jouw berichtje met een brok in mijn keel gelezen. Ik hoop en wens met je mee dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen. Voor nu veel sterkte en een virtuele knuffel voor jou.
Ooo een wat verdrietig ,verschrikkelijk nieuws . Weet dat we aan je denken! Iedereen stuurt hun wensen jullie kant op. Ik ook de mijne ! Heel erg veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode.♡