kan ik zwanger zijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by linnie25, Dec 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie25

linnie25 Nieuw lid

Dec 16, 2007
    2
    0
    0
    Ik ben stom geweest :oops:
    Ik ben met iemand naar bed geweest, de eerste keer keurig condoom gebruikt, maar daarna dus niet meer. Enigzins vergeten in het hitte van de strijd blijkbaar.

Alleen juist deze maand heb ik dus gigantisch lopen klooien met mn pil gebruik, ben al later begonnen als 'de stopweek', ben m een avond vergeten maar heb m gelijk de volgende dag geslikt, vervolgens heb ik 1 avond heel erg over moeten geven, en de dag erna dus mijn andere foutjes..
    kortom, alles ging mis wat er mis kan gaan denk ik.

En om een of andere rare reden ben ik nu heeel erg bang dat ik zwanger zou kunnen zijn.

Ik heb af en toe een beetje krampachtig gevoel in mn onderbuik, dat ongesteldheids gevoel zegmaar, ik moet mega vaak plassen (En als ik ga, is er ook geen houden meer aan al zijn het geen grote plasjes), veel dorst, verhit gevoel (geen koorts, heb alleen gloeiende wangetjes af en toe. vooral 's avonds heb ik gemerkt), ben moe en beetje misselijk. Niet overgeven of wat dan ook gelukkig!
    Ik heb gewoon het gevoel dat ik zwanger ben, maar kan er niet echt mn vinger op leggen waarom.. intuitie? of gewoon angst kan ook natuurlijk en stel ik me gewoon heel erg aan.

Beeld ik me van alles in, of heb ik just bad luck? :oops:

2. marbella6

marbella6 Lid

Dec 13, 2007
    22
    0
    0
    hoi hoi
    jij moet een test doen voor het zekerheid.
    groetjes

3. linnie25

linnie25 Nieuw lid

Dec 16, 2007
    2
    0
    0
    dat kan toch pas nadat je overtijd bent?

ik moet dus nog ongesteld worden..
    aangezien ik die stopweek te lang heb laten duren, weet ik dus ook niet wanneer ik dat moet worden.

Weet ook wel dat jullie via een forum niet kunnen zeggen hoe of wat.. maar in je onzekerheid, zoek je bevestiging (of in mijn geval juist niet eigenlijk)..

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    natuurlijk weet je wel wanneer je dat moet worden. Je hebt de stopweek langer laten duren, maar daarna ben je toch weer begonnen met de pil? Na je stopweek? Dan weet je dus ook wanneer je weer ongesteld moet worden. Gewoon zoveel dagen nadat je je laatste pil weer hebt genomen....

Share This Page