Help :(

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Sarinake, 16 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    in Het Hartje Vn Mn Schat
    Halloo, Ik Bn een Meisje Vn 15 jaar, & denk dat ik zwanger ben, Kunne jullie mij aub helpen ? Ik Hb Pijnlijke tepels, Soms aan de zijkante een steek, Mijn regels kome niet, als k hoest heb ik pijn aan mijn Buik .. Ik Moet Ook veel Plassen , Vorige week, Had ik veel last Vn Maagzuur, Maar hb dit allemaal niet hele dag.. Heb je deze hele dag ? Of Niet ;; Hoop dat Jullie Kunne Helpe .. Heb Vorige week wel een hele dag een steek gehad in Mn zij , als ik wandelde fso ..

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik denk dat je het beste een zwangerschaptest kan kopen. Die kan uitsluitsel geven of je zwanger bent ja of nee.

Zou je ook op je typewijze kunnen letten. Het is namelijk erg vervelend lezen voor de meiden.

Succes.

Elvira

3. maartmama

maartmama Lid

23 nov 2007
    20
    0
    0
    verzorgende
    groenlo
    ja als ik jou was zou ik een test hallen.
    dan weet je het zeker.
    wil je dat niet dan kun je beter even kontacht opnemen met de huisarts.
    als je dit niet alleen durft,kun je beter het verhaal thuis vertellen.
    succes.
    we horen het nog wel.

4. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hoe lang ben je al overtijd dan?
    Ben je normaal gesproken wel regelmatig ongesteld? Ik zou inderdaad ook een zwangerschapstest kopen, desnoods online, als je het niet in de winkel durft.
    Dat moet eerst uitsluitsel geven, voordat je verder kan met verder denken over andere dingen, zoals de toekomst...
    Succes met testen!

5. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    Ik bn normaal 3dagen te laat , & ik moest denk'k Dinsdag mijn Regels krijgen, ik weet het niet juist, houd dat niet egt bij, x

6. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Kan zijn dat je zwanger bent en volgens mij zit je daar niet echt op te wachten..
    Maar er is maar 1 ding wat je zekerheid kan geven : ff een Testje halen
    xx Celina

7. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    Nee, er op te wachte zit ik niet echt, Nu Toch Nog Niet .. Maarja, als het zo is, dan blijft het wel .. Het verdient ook een leven hé, het is niet omdat ik jong ben, dat hij/zij geen leven mag hebben.. Maar op dees moment heb ik hellemaal niks, alleen gevoelige tepels, daarom twijfel ik wel, ja ik ben aant wachte op een testje, want mijn Regels zijn nooit optijd, en het is niet te zeggen dat ik geld genoeg heb om testjes te kope.. daarom wacht ik liever nog even, dat ik zeker weet , dat de test de waarheid zegt , xxx

8. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    Mijn vriend heeft gezegt, da Hij het gedaan gaat Maken , Als ik Zwanger ben, tewel moet ik da late wegdoen ... Ik wil da nii.. en ben nii eens zeker of ik zwanger ben , Ik Hb nu Nerges last Van , alleen aan Mijn Tepels , als ik der aan kom, Vorige week had ik meer last.. Ik weet het niet meer, ik denk dat ik Overtijd ben, Maar mijn regels zijn nooit optijd .. :( Pff :(

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sarinake, je schrijfwijze is niet gemakkelijk te lezen. Maar ik begrijp er uit dat je vriend de kleine niet wil al zóu je zwanger zijn? Ik zou als ik jou was eerst maar s langs de huisarts of n thuis test gaan doen voordat jullie je allemaal scenarios in jullie hoofd halen.

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ik zou eerst eens een test doen, dan weet je meer.
    En wat je vriend betreft, het is ook jou kindje mocht je zwanger zijn.Mocht je zwanger zijn, denk er dan goed overna, want je bent nog erg jong.Neem een ouder iemand in vertrouwen met wie je goed kan praten en die je ook begrijpt.
    Maar laat je niet dwingen tot iets wat jezelf niet wilt, want de kans is groot dat je je daar vroeg of laat erg schuldig overgaat voelen.

succes...

11. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    Dankjewel, Maar ik snap het niet, als het zo zouw zijn hoekomt het dan da ik nu nergens meer last van heb, alleen mijn borsten en tepels, 2daagjes geleden had ik zo maagzuur, en s'avonds een overgeef gevoel, nu heb ik alleen meer naar het wc gaan, en niet goed naar de grote wc kunnen. Ik Snap het allemaal niet meer. en Mijn Thuissituatie is niet echt goed om dit te vertellen.

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Je kan wel gaan zitten speculeren of je wel of niet zwanger zou zijn, maar als je een test doet weet je het zeker.
    Ben je niet aan de pil dan?

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als je een week overtijd bent kun je nu echt wel testen hoor

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ga anders naar de huisarts voor een testje, vaak wil een huisarts deze op medise indicatie doen en dan kost hij niks, je arts mag niks tegen je ouders zeggen dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn. mocht je zwanger zijn dan kan de dokter je meteen inlichten over de opties die er zijn en welke instanties je eventueel kunnen helpen.

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Sarinake,

Ik je topic Pff gesplits en bij het helptopic gevoegd. Het andere topic was overbodig, dus vandaar in 1 topic gezet.

Elvira
    Moderator Zwangerschapspagina.nl

16. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Dag meisie!

Even niet in paniek geraken, ik snap voledig in welke situatie je zit, eerst en vooral een testje gaan halen, is ie negatief, niets aan de hand wachten tot je regels kmoen is ie positief, neem iemand in vertrouwen waar je zeker van bent goed mee te kunne babbelen en waar je ook zeker van bent dat ie naar jou zal luisteren en je geen preek enzo zal geven, en je rustig je eigen beslissing te laten nemen, zo'n persoon moet je dan zoeken, dan als je er helemaal uit bent wat je gaat doen ook aan je ouders gaan vertellen, dat is héél moeilijk en zenuwslopend maar het moet...
    ze zullen erg geschokt zijn maar ze zullen er hun na een tijd wel bij neerleggen, ook al als ze in het begin zoooo boos zijn en je op straat zouden zetten (het kan altijd gebeuren maar daarom moet het niet er zijn veel tienermoeders die nog gewoon thuis wonen ) later krijgen de meeste ouders er speit van...

Dus nu gewoon naar de winkel stappen of naar de dokter en testje doen

Maar wat ik nu allemaal zeg hoeft niet te gebeuren he als je niet zwager bent!
    Wat ik natuurlijk hoop voor je.
    en wat je vriend zegt , zwanger is gedaan met relatie, heeft ie bij mij ook geflikt! het is zo een lafaard maar inderdaad je zit je al helemaal zorgen e maken van wat gaat er gebeuren met ons relatie als we zwanger zijn, maar daar moet je nu even nog niet aan denken! je bent het helemaal nog niet zeker :D

Ohaj ik ben ook 15 en zwanger!

Xx. Veel sterkte

17. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    OK damens!

Onderussen zit ik met haar op msn en ze gaat zaterdag pas testen, ze is nu momenteel 10 dagen overtijd, maar door redenen gaat ze zaterdag testen , dus tot dan spannend afwachten :D

Xx.

18. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    Hoe zit dat als je zwanger bent met de temperatuur,? ik denk dat ik zwanger ben, maar weet het Niet, ik ga test doen , zaterdag. maar Mijn temperatuur is smorgens 35.8 en de ganse dag door 37.8 . als je zwanger bent is die dan smorgens lager als door de dag.? x

19. Sarinake

Sarinake Lid

16 dec 2007
    14
    0
    0
    Werken & Student
    Sorry die 37.8 moet 36.8 zijn x

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Sarinake, ik heb je andere berichtje hierbij gezet. Zo is het een beetje duidelijker, goed?

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina