Hee lieve mensen ! Ik had een ander onderwerp geopend, maar wil hier nog even iets kwijt . Ik heb met veel mensen gepraat,onder andere iemand van dit forum. Ook heb ik veel met mijn vriend gepraat. We hebben besloten om te wachten tot we samen wonen,en tot ik klaar ben of bijna klaar ben met mij opleiding Ik denk dat we hier een goede keuze gemaakt hebben, en dat we dalijk extra kunnen genieten van het kleintje in ons eigen huisje Vanaf nu gaan we veel sparen, en zorgen dat we financeel alles in orde krijgen Ik vind het wel fijn om nog op dit forum te blijven, want erover praten vind ik erg fijn & gezellig! Ik kan niet wachten tot het zo ver is Bedankt voor al jullie reacties ! Liefs en kusjes Mij!
Wat een ontzettend verstandige beslissing! Ik denk echt dat jullie hier heel goed aan doen. Wat je zelf al aangeeft: kun je straks veel meer genietne van je ukkie! Heel veel succes met de voorbereidingen! Elmo
verstandige keuze! ik hoop dat alles snel op orde is en je straks lekker kunt genieten van je zwangerschap & ukkie Liefs Maria
Bedankt voor de leuke reacties Had vandaag een sollicitatie,en ben aangenomen dus het sparen kan een beetje gaan beginnen hihi Liefs my
Hey, Proficiat met jullie verstandige beslssing. In het leven moet je soms een beetje op je tanden bijten en niets gaat vanzelf. Ik weet zeker dat jullie binnenkort het heel goed samen gaan hebben, beiden een baan, een leuk huisje en het geluk om zwanger te mogen zijn. Veel succes. Enne ps: waren er maar nog zo'n verstandige dame's zoals jij. Groetjes Edelweisje