de tempratuur zegt niet altijd iets! Ik ben nu ook zwanger en ben alleen maar moe! Als ik jou was zal ik snel een test doen want dan weet je t zeker!
bij dit soort berichten vraag ik me altijd af of we niet weer in de zeik worden geworden... -die schrijfwijze en spelfouten -ieder woord een hoofdletter
Ik zouw niet weten waarom ik jullie in de maling moet nemen? Hoe kun je over zoiets iemand nu in de maling nemen? Ik vraag me dit gewoon allemaal af, omdat ik dit heb. Maar ik snap je reactie wel allee, er zijn mischien mensen die da doen. Maar ik ben zo geen meisje ;x Grtjes
Ja, ma het is toch nie da ander mense da doen, da iedereen da doet hé ? Ik Neem hier niemand in de Maling ! Ik Vraag gewoon om hulp :s & ik neem hier iemand in de maling?
Ik kan nie weg voor vrijdag. Omda mijn ouders weg zijn. en ik heb een zusje van 2jaar.. en ik kan die niet meeneme op de bus hé . & ik heb vrijdag een feest en dan als ik dan test doe en die is positief wil ik der niet ganse tijd aant denken, daarom wacht ik tot Zaterdag .
Jaa, ma ik weet nie hoe da werkt ofso? en hoeveel dage derna kome die dan aan ?. Niet dat Mijn Ouders ze morgen in de brievenbus vinden.
jah er zijn is hier inderdaad al verschillende keren mensen in de maling genomen, maar ik denk dat ze wel 100% de waarheid verteld hoor En haar schrijfwijze ze is teiner voor iets en jah tieners worden zo beetje gevormd door msn , ik nu wel niet maarjah! ben alhelemaal gewoon om op dit forum te schrijven Xx.
Even off-topic: Wat betreft de schrijfwijze van de topicstarter...of je nu gevormd bent door msn of niet, als je besluit om op dit forum mee te schrijven kan je proberen om duidelijke tekt neer te zetten. Zie ook regels en voorwaarden 1.4 Kwebbel Moderator
Oke ze heeft vandaag getest en lichte streep, dus ik maak daar van zwanger over enkele dagen test ze nog eens... Xx.
inderdaad raar... heb het zo eens zitten lezen en denk dat ze ons beetje in de mailig zit te nemen... als je test en vaag streepje hebt is toch gewoon zwanger? en nu oppeens niet meer.. appart..