ik vondt het ook vaag.... dus ik denk ze reageerd niet hierzo, ik stuur haar gewoon een pbtje om te vragen hoe het er voor stond! en toen mailde ze dus terug en zei ze dat ze niet zwanger was...... xxxxMaria
ff off-topic; ze schrijft alles zoals je het zegt, maar dan in het 'vlaams' daarom zal het voor jullie wel dubbel lastig te lezen zijn. Idd onduidelijk, het is dat ik het gewend ben en het makkelijk begrijp... Verder vreemd verhaal, streep is streep he.
Volgens mij had ze beide testen onder niet de beste omstandigheden uitgevoerd (nog op tijd streepjes afgelezen enzo). Dus misschien waren het indroogstreepjes. Ik heb haar inderdaad ook veel gesproken, maar 'gelukkig' is ze gewoon ongesteld geworden. Groetjes, Josien
Precies, misschien gewoon een indroogstreepje. Wat ik niet snap is waarom mensen gelijk met een oordeel komen en er maar meteen vanuit gaan dat zo'n meisje de boel in de zeik neemt. Ja tis vaker gebeurd maar dat wil niet zeggen dat het altijd gebeurd? Misschien komt zo'n meisje wat vaag over maar laten we vooral niet vergeten dat het een heel jong iemand is die het misschien allemaal nog niet zo goed onder woorden weet te brengen. Als ik dingen teruglees die ik zelf heb geschreven op mijn 15e..pfff kan daar geen touw aan vastknopen hoor.. En ik ben van mening dat iemand die de boel echt wil belazeren geen genoegen neemt met een paar berichtjes, die zou het veel langdradiger maken..maar goed, dat is hoe ik erover denk
Ze kan ook goed een miskraam gehad hebben waarvan ze het niet wist heeft een vriendin ook van mij gehad,vind beetje onbeleefd als je er meteen een oordeel over hebt dat dit meisje een verhaal hebt op zitten hangen, snap dat er mensen zijn die dit doen, maar als je even verder na denkt dat er andere dingen kunnen zijn waarom er een streep stond op de test.