Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag zwanger (op basis van ovulatietesten). Bij mijn vorige zwangerschap ben ik blijven testen en op een gegeven moment de urine gaan verdunnen met een nauwkeurige weegschaal. Dat werkte heel nauwkeurig want op het moment dat de test niet meer donkerder werd met 6 en halve week bleek ik een ma te hebben bleek later. Nu was de teststreep van de Action eergister gelijk aan die van de controle en dus dacht ik vandaag ga ik met één op 2 verdunnen (dus 100 ml urine met 100 ml water). Aangezien het gewoon elke twee dagen ongeveer zou moeten dubbelen verwachtte ik dus dat de teststreep nog steeds even duidelijk was als twee dagen geleden maar dat was niet zo. Daarom heb ik begin van de middag na een aantal uur niet drinken opnieuw een test gedaan,deze keer onverdund. Wat denken jullie obv de testen? Zit het goed of toch weer een miskraam/missed abortion?
Het ziet er goed uit. Gefeliciteerd!. En zou nu wel stoppen met testen, je maakt jezelf helemaal gek!
Poeh. Je maakt het inderdaad erg moeilijk voor jezelf. Een test kan super hard oplopen en toch een mk worden. (Helaas ook 2x ervaring mee gehad) Deze testen zien er prima uit en je kunt nu niet anders dan wachten op de echo. Je bent nu gewoon zwanger en probeer er een beetje van te genieten
Ik zou stoppen met testen. Je hebt er ten eerste geen invloed op, en ik denk dat je jezelf helemaal gek maakt als je door gaat. Je hebt mooie testen, gefeliciteerd!
Ik zie totaal geen reden tot fout gaan. Je strepen knallen prima! Hcg verdubbeld gemiddeld elke 48-72 uur, dus niet persé binnen 2 dagen al. Ik zou stoppen met testen
Ik denk echt niet dat je ahv deze testen iets kunt zeggen over mk .. ziet er gewoon goed uit, knallers en daarbij op deze termijn is testen echt niet zo betrouwbaar meer. Zou vragen om een echo volgende week met 6+3 dan weet je wat meer. (Helaas nog steeds geen garantie, bij mij waren die echos goed en zelfs met 9 weken nog en dan toch ineens met 9,5 mis ) het komt vast goed deze keer, kans dst het weer misgaat is stuk kleiner dan dat het goed gaat.
Deze testen zien er goed uit. En ik zou nu echt stoppen met testen. Waarom jezelf weken kwellen met testen? Je kunt niet van tevoren voorspellen of het wel of niet fout gaat
De testen zien er allemaal goed uit. Voor nu kun je allemaal maar afwachten tot je eerste echo. Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer wat te genieten.
Deze testen zien er echt super goed uit! Je kunt er nooit zeker van zijn of het goed gaat. Hier oplopende testen en toch een miskraam.
Bedankt voor alle reacties dames! Ik denk dat ik voorlopig nog even niet stop met testen maar ik begrijp natuurlijk wel jullie punt fijn in ieder geval dat de meeste van jullie er wel gewoon vertrouwen in hebben
Ik denk dat jullie gelijk hebben dat het vooralsnog goed gaat met de zwangerschap. Deze is van vanochtend, een op 20 verdund...
Mooi. Lekker stoppen met testen joh. Doorgaan met testen gaat je niet vertellen of de zwangerschap goed gaat/zal blijven gaan namelijk.