De bovenste test is gedaan op, wat later bleek, 5 dagen voor nodig. Onderste test op 6 dagen na nodig. Zelfde testen, met middag urine. Ochtend urine geeft een licht positieve test. Iemand de me enige opheldering kan geven? Dinsdag de huisarts bellen, maar wachten duurt nu zo lang!
Euhm dat is een goede vraag... even geteld, er zit 8 dagen tussen. Ik ben niet bezig met zwanger worden, sterker nog: ik heb een spiraal... vandaar dat het voor mij op t moment een warboel is van wat wanneer en hoe...
Heb je ook foto's van binnen de afleestijd? Stonden deze strepen er direct? Ik vermoed dat dit indrogers zijn en je niet zwanger bent (gelukkig).
Deze strepen stonden er al binnen de tijd, ze zijn niet veranderd... ik heb zelf ook nog nooit een roze kleurige indroogstreep gehad. Negatief is bij mij spierwit, ook na een aantal dagen. We wachten het af.
Nou zeg dat wel. Vooral omdat mijn menstruatie nooit een week later komt. Of in dit geval zelfs niet komt....
Ik had ook positieve testen allemaal vals zelfs een vriendin teste positief en zij staat al heel lang droog lol. Wanneer test je weer? Want vind die van de kv wel positief maar als er zoveel dagen tussen zitten en dan zo'n weinig verschil in streepjes.. erg apart. Stel je voor dat je zwanger bent.. zal je het heel erg vinden?
Ik heb, sinds begin spiraaltje, een andere partner. Met super snel en fit zaad... laat t maar snel dinsdag zijn,kan ik de huisarts bellen...
Hm, erg niet. Ik weet tenslotte waar het van komt, als je het echt niet wilt dan moet je dubbele maatregelen nemen. Handige timing? Absoluut niet! 2 oudere kinderen, fulltime baan. Maar mocht t wel zo zijn, dan wilt dit kindje heel graag onze wereld verrijken... ik ben van mening dat alles met een reden gebeurt, dus mocht het wel zo zijn, dan is het nadat het nieuws geland is, meer dan welkom.
Gezien er 8 dagen tussen zit en je dan nu een zowat knaller zou verwachten denk ik niet dat je zwanger bent. Ben wel benieuwd hoe je weet dat je vriend zulk super snel en fit zaad heeft
Haha door ervaring, laten we het daar maar op houden. We zullen zien wat de huisarts gaat zeggen dinsdag. Al was de tweede test al goed zichtbaar binnen de 10 minuten.