Hoi, ik heb jullie mening nodig. We willen graag nog een baby, dit was de eerste ronde weer met temperaturen en ovulatietesten na meerdere ronden zonder. Het tempen is een beetje mis gegaan, in die zin dat ik steeds een uur voor de wekker wakker werd bij de gesloten bolletjes en bij de driehoekjes pas bij het gaan van de wekker. Ben nu 12 door, maar vanochtend dus een mega dip, dus ik dacht, dan komt m'n menstruatie er vast snel aan. Om dat te bevestigen, heb ik nog een zwangerschapstest gedaan, maar deze werd tot m'n verbazing positief. Het streepje lijkt op de foto wat grijs, maar in het echt roze, en was er gelijk bij het doorlopen van de test. Wat nu? Ben ik nu zwanger, ben ik niet zwanger, krijg ik een miskraam? Miskramen heb ik helaas al veel gehad. Wachten geeft het meeste duidelijkheid, maar daar heb ik het geduld niet voor Wat denken jullie??
Is dit een 2besure test? Die werden bij mij valspositief. En meestal als ie met doorlopen er al staat, dan is ie wel vals.. Je kunt een andere test proberen (2v5 van kruidvat bijvoorbeeld)
Ja is 2besure, maar de tientallen die ik heb gebruikt hebben nog nooit een fout positieve uitslag gegeven...
Ik heb zelf geen goede ervaring met 2besure testen. Je zou zoals ik al zei een andere test erbij kunnen proberen. Als die andere test ook positief is, dan is t geen vals streepje.
Helaas heb ik bovenstaande ervaring ook gehad met 2besure. Vooral inderdaad als de streep met het doorlopen al tevoorschijn komt. Uiteraard hoop ik dat TS te maken heeft met een echte positieve test.
Ik helaas ook. Was volgens mij m'n allereerste post hier zelfs. Vreselijk was dat! (net voor medisch traject)
@Willemijntje19 net even teruggekeken en we waren toen zelfs al bezig met iui.. @AvdY ik voeg de foto's toe van m'n valse testen in 2017. De eerste foto was nog tijdens het doorlopen. De tweede foto is opgedroogd. Ik had toen ook testen die gewoon negatief bleven maar ook deze dus..
Hoop ik ook voor haar! Ik heb 2x valspositief ermee getest na iui, dus was blij met een dooie mus He wat naar ik heb dus na de 4e iui met die testen vals positief getest.. zo zuur.. Hoop voor TS dat ze wel gewoon positief zijn, maar ben er bang voor..
Oh jongens, dit wilde ik natuurlijk helemaal niet horen Maar ik moet toegeven dat mijn test wel verdacht veel op de fout positieve van @Krv lijkt...
Ik heb mijn vals positieve test ook even opgezocht. Het streepje is ook niet mooi egaal. De keer dat ik wel zwanger was doemde het streepje van de 2besure pas op na het doorlopen van de test. nogmaals heel veel succes en ik zal voor je duimen! p.s deze vals positieve was in 2018, daarna ook genoeg helemaal witte testen van 2besure gehad, maar een enkele keer zit er zo’n foute tussen. Waar dat toch aan ligt? Ook al eens bij een midstream gehad. Ik vind het vooral voor vrouwen die al lang bezig zijn en in de mmm zitten heel erg.
Ik kan de mijne helaas niet meer vinden. Waarschijnlijk verwijderd.. Ik was toen ook al bijna 4 jaar bezig met zwanger worden, waarvan 11 maanden in de mmm. Gelukkig uiteindelijk wel met ivf mn jongste dochter mogen krijgen TS ik hoop echt dat jou test donderdag gewoon positief is!!!
Ik kreeg geen meldingen meer, maar bizar dat zoveel mensen dezelfde ervaring hebben met deze testen zeg! Ik vind die van jou ook echt zo duidelijk @Willemijntje19. @Kimmetjuh90 bij jou ook al zo'n nare test in een traject. Heel heftig he? Ik weet nog goed hoe blij ik was dat ik eindelijk een tweede streep zag. @AvdY hoe gaat het nu met je? Ik snap dat je deze berichten niet wilde horen maar hopelijk test je alsnog goed positief!
Ja das zeker heftig! Iknwas ZO blij om 2 streepjes te zien. En mn onderbuik gevoel zei doe een andere test.. ik deed toen op dag 2 een 2v5 van kruidvat erbij en die was pijnlijk wit, terwijl die 2besure weer een duidelijke zelfde streep gaf.. Paas dagen later werd ik ook gewoon ongesteld
Oh, ik durfde de Kruidvat niet te doen, want die wilde ik bewaren voor als ik echt kans had. Dus weer een 2besure, want als die negatief zou zijn, dan zou het duidelijk zijn, en ook als ie hetzelfde was zou het fout positief zijn. Maar ik zie oploop Zaterdag dan toch maar de Kruidvat.
Oehh!!! Dat is een heel goed teken!! Ik zeg dan toch voorzichtig positief! Maar test voor de zekerheid maar wel even met een ander merk.