hallo dames !! nou ik zit met iets raars! heb de 15e januarie lichte menstruatie gehad toen ik nog een spiraal in had en normaal hb ik gwn cyclus van 28 dage ook al heb ik een spiraal bn altijd zelfe tijd ongie geworde ! ben dus 24 jan mijn spiraal late verwijdere,deze dag gevreeen en had watafscheiding van lichtrose bloed en 2 dage later leek net of de kraan open stond zoon erge menstruatie/bloeding met flinke grote stolsels en dacht deze maan ben ik zwanger maar geloofde niet,getest negatief dat was voor ik het spiraal liet verwijdere en nu heb ik sins 2 dage terug last van pijn in me onder buik elke hobbeltje op de fietst deed pijn ,last van me darme leek wel ongie gevoel in me darme heel stom maar voelde zo maar duurde maar ffe steke in beide tepels maar steeds verschillende kant ,pijn in me rechter kant van me buik ,linker en rechter kant in me onder buik deed egt zo zeer het trekte en brande leek het wel ! en heb sins gister avond beetje bruine afscheiding gehad en vanmorge kan tog niet al zijn dat het zich al ingenestelt al ? heeft ofzoiets maar die pijn was niet te harde zelf vrijen deed beetje pijn,ben super moe en geprikkelt,last van me onder rug,nergens meer zin in ,houdt me lichaam voor de geak,of kan dat zo snel,bij me eerste zoontje ben ik door de pil heen zwanger geraakt,volgens dokter was ik erg vruchtbaar ?en lijkt meer op erge spierpijn met een zwaardruk gevoel van ondere en veel plasse, ach jah denk is nog te vroeg voor te testen dus wacht maar ffe af,ben der niet veel besig mee geweest maar vandaag dacht ik ffe terug aan dit allemaal, iemand er ervaring mee of tips ? ow jah als ik me buk krijg ik steke in me onder buik owja we zijn besig voor een 2de drm heb ik de vervelende spiraal laten verwijdere omdat mijn manlief dat graag wou slik al vsm mama puur sins ik de spiraal heb laten verwijdere en we hebben vanaf die dag aleen maar geklust ook als bloeding gestopt was maar als we gevreeen hadde kwam weer wat bloed ,maar kan dat zo snel al zwanger raken zo ? aub help mij met tips meningen ! vragen ! allemaal welkom groetjes van ons
sorry, dit is niet lullig bedoeld, maar ik kan je verhaal niet zo goed volgen? Zou je misschien de letters niet meer vet kunnen zetten en de sms-taal iets willen minderen? Als ik het goed begrijp heb je dus je spiraaltje laten verwijderen en ben je de 26ste ongesteld geworden? Da's dus 9 dagen geleden. Het zou kunnen dat je je eisprong voelt (dan heb je wel een redelijk korte cyclus), maar aangezien het 'branderig' voelt denk ik persoonlijk eerder aan een reactie op het verwijderen van je spiraal. Misschien even niet klussen om je baarmoeder(mond) even tot rust te laten komen? Succes!
Een hele post graag niet meer in vette letters! Ook geen ander gezellig kleurtje. Tevens verplaatst naar Anticonceptie. Graag een beetje om je taal denken...dit is bijna niet te volgen. Elmo (moderator)