Hallo allemaal, Ik dacht misschien wordt het ook eens tijd dat ik mijn eigen topic open. Ik ben 28 jaar en woon samen met mijn vriend in een nieuwbouw huis die net af is. Dit is onze weg tot nu toe. juni 2006 gestopt met de pil. juli 2006 door chronische rugklachten in de ziektewet februari 2007 na veel dokteren met de rug eindelijk weer volledig aan het werk maart 2007 1e keer dit jaar ongi (was bijna vergeten hoe dat was) juli 2007 naar de huisarts omdat ik nog steeds niet zwanger ben. augustus 2007 1e gesprek bij gyn. Mijn vriend moet zijn zaad laten controleren ik krijg bloed onderzoek en inwendige echo. Zaad was goed. september 2007 2e keer ongi en mag meteen beginnen met clomid en er wordt in de eerste maand al meteen een HSG gemaakt en een samenlevingstest De uitslag was goed van de HSG en de samenlevingstest. november 2007 oplevering van ons huis December 2007 na 3 rondes met clomid geprobeerd te hebben maar overlegd dat ik in januari begin met puregon spuiten. De clomid 150 in december heeft niet voor een eitje gezorgd. Januari 2008 begonnen met puregon spuiten. Februari 2008 nog steeds aan het spuiten in de 1e ronde al 5 fm gehad en tot nu toe is er nog geen eitje die aan het groeien is. Ben begonnen met 50 eenheden ben toen naar 75 gegaan en zit nu op 100. 04 februari 2008 mijn 6e fm in deze ronde, ik hoop dat er nu eindelijk een verandering te zien is.[/b]
welkom hier 1ekindje. ik ben in juni 2006 ook gestopt met de pil. dus we zijn allebei al even lang aan het wachten voor een 1e kindje ik hoop voor je dat er snel een eitje gaat groeien! liefs rachel
ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en moest ophogen van 100 naar 125. nu hopen dat er nu iets gaat gebeuren.
Hoi, Welkom hier! Ik hoop voor jou dat je kinderwens snel mag uitkomen. Zit je ergens mee....gooi het in de groep. Er zijn zoveel lieve mensen hier op het forum. Er is altijd wel iemand die iets voor jou kan betekenen; een goed advies of een opbeurende reactie. Ik heb al veel aan dit forum gehad. Veel geluk en succes! Groetjes Wannabe a Mom
hallo meiden, vandaag voor de 7e fm naar het ziekenhuis geweest, ik ging weer met de instelling dat er niks gebeurt was, maar tot onze verbazing waren er nu 2 eitjes van 10mm. moet zondag terug komen en dan moeten ze minimaal 15 zijn anders wordt deze ronde afgebroken en dan wordt er de volgende ronde meteen gespoten met 100 eenheden. dan hoef ik niet weer met 50 te beginnen en dan op te hogen.
ik kom net van het zh en ik heb nu 4 eitjes van 11,5 mm moet de puregon terug brengen van 125 naar 100 en moet dinsdag terug komen en dan moeten er maximaal 2 dominant zijn en dan gaan we door anders breken we deze periode af.
Hallo, Spannend! Heel veel succes! We zitten in hetzelfde schuitje. Ik heb ook 4 eitjes (vrijdag 3 van 13 mm, 1 van 10 mm), en moet morgen terugkomen om te kijken of nr. 4 stil is blijven staan. Zo niet: jammer maar helaas... En anders heb ik woensdag mijn 2e iui.
@all ik ben vandaag voor de 9e keer naar het ziekenhuis geweest en tot onze verbazing had ik nu 2 eitjes van ruim 20, 1 van 18 en 3 van 15mm dus met overleg met de gyn heb ik een pregnyl spuit gekregen. en na 40 uur eindelijk een keer een eisprong. hoe lang na de eisprong wordt je normaal ongi. nu mogen we eindelijk klussen en hopen op een klein wondertje.
1ekindje yes wat fijn dat er eindelijk wat zit en nu klussen hup hopelijk gaat het lukken volgens mij verschilt het wanneer je ongi kan worden!
ik heb vandaag een digitale ovulatie test gedaan, dit is bij mij de eerste keer dat ik een gezichtje zie anders is het alleen een rondje. dus mijn vriend moet er vanavond aan geloven, want het is klus tijd
woensdag hoef ik geen test te doen want vannacht ben ik ongi geworden. dat was een grote teleurstelling, heb heel lang in de armen van mijn vriend liggen huilen. donderdag moet ik weer beginnen met spuiten dus met volle moed aan de volgende ronde.