help!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by aniek1992, Feb 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aniek1992

aniek1992 Nieuw lid

Feb 29, 2008
    3
    0
    0
    Hallo, ik ben Aniek en ik ben 15 jaar. Ik heb 4 dagen geleden voor het eerst sex gehad met mn vriend en sinds dien heb ik buikpijn gehad, maar mn tepels zijn een beetje geelkleurig en heel erg droog en de huid is gebroken. Ik ben heel erg bang dat ik zwanger ben, vanaf het moment dat ik bij hem wegging zat het al in mijn hoofd.. Er komen ook allemaal dingen opeens over zwangerschap. Ik ben heel bang dat dit een teken is! Kan iemand mij helpen? wat moet ik doen?

Aniek.

2. Bianca79

Bianca79 Actief lid

Nov 4, 2007
    142
    0
    0
    Hoi Aniek
    Heb je dan onbeschermd sex gehad..?
    Als dat zo is zit er helaas niks anders op dan toch af te wachten...
    Ik kan je helaas geen ander advies geven...

Succes verder meid...

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Aniek,

Ik heb je topic verplaatst. De lounge is voor alles wat niet met zwangerschap te maken heeft.

Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest. Ja kan na 4 dagen na de sex nog niet weten of je zwanger bent. Dat kan pas als je, je mensturatie mist.

Groetjes
    Elvira

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    heb je onveilige sex gehad :( ? wanneer was je voor het laatst ongesteld en hoe lang zit er tussen 2 menstruaties? iets meer info is makkelijker

zo kort na de sex kun je meestal nog geen zwangerschapssymptonen hebben

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Meestal voel je ook niet dat je zwanger bent totdat je kan testen (wanneer je je volgende menstruatie verwacht)
    4 dagen is wel erg snel om symptomen te hebben.

6. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey Aniek,

Of je nu misschien zwanger raakt, dat weet je nu nog niet en daar kan de buikpijn dan ook niet van komen.
    Misschien heb je gewoon wat buikpijn omdat het je eerste keer was.

Maar is het niet verstandiger om voortaan een condoom te gebruiken als je sex hebt? :)
    En als je dan nog twijfelt, had je ook de dag na de sex een morning after pil kunnen halen. Dan had je in ieder geval een eventule bevruchting kunnen voorkomen.
    Ik neem aan dat als je sex hebt, dat je ook weet wat de consequenties kunnen zijn.
    Dus misschien moet je je een volgende keer beter voorbereiden, door condooms op zak te hebben.

Misschien komt dit heel gemeen over, maar als je 2,5 jaar bezig bent om zwanger te raken en je leest dit verhaal, daar kan ik wel lichtelijk geirriteerd van raken.
    Niet gemeen naar jou bedoeld hoor ;)

Succes ermee, Hope

Share This Page