Hallo dames, Ik wil eerst alle dames feliciteren met hun zwangerschap. Hiep Hiep Hoera. IK zit ergens mee, ik heb al sinds een week last van boeren en daarbij komt er zuur in me slokdarm. Ik dacht zelf aan zure mag. Gisteravond voelde ik me zo beroerd. Vanochtend heb ik een broodje gegeten en 3 kwartier later begon t. Ik kreeg overgeef neigingen,ik werd zo misselijk,toen ik naar de wc ging om over te geven kwam er veel spuug en veel slijm, nou dat heeft zich een hele tijd herhaald. na een uurtje of 11 voelde ik me al wat beter maar was ik zo moe dat ik onder weg naar huis in de bus in slaap gevallen ben.(hhaaha) verder heb ik af en toe last van me borsten maar daar heb ik altijd last van. Ben meteen naar de apotheek geweest voor medicijnen tegen misselijkheid, maar zij wilde me niks geven omdat ik niet cker ben of ik zwanger ben. Ik heb gister zwtest gedaan ,maar die was negatief. Wanneer ik ongesteld moet worden is volgens mijn berekening ergens volgende week. mijn vraag is: kan t zo zijn dat ik toch zwanger ben en dat ik te vroeg getest hebt?zoja Wanneer kan ik t beste weer testen. Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb er geen verstand van. Alvast bedankt. Euredice
Euredice. of je zwanger bent weet ik natuurlijk niet, maar het is wel 100% zeker dat je veels te vroeg hebt getest. ik zou wachten tot je nod. en hou dan je langste cyclys aan die je gehad hebt zit je altijd goed. succes meid ik hoop op goed nieuws voor jou
Je hebt idd wel heel vroeg getest, te vroeg. Ik snap je ongeduld maar jekunt nu nog geen positieve test hebben. Dus ik zou zeggen test over een week weer eens. Heel veel succes met de kwaaltjes