witte slijmprop???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marijke B, Jun 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    een vraagje ik ben bezig met afwassen en ik voelde een prop valllen (weet niet hoe ikhet moet omschrijven). Gelijk naar het toilet is het een witte slijmerige prop wat zou dit kunnen betekenen. Ik moet haast ongesteld worden is dit een voorbode daarop? Heb het niet eerder gehad. Hoor het graag van jullie

2. Dora

Dora Bekend lid

Apr 25, 2006
    762
    0
    0
    Ik heb dit ook nu een aantal malen gehad. Ik ben in April gestopt met de pil en ik denk dat dit deels met "ontpillen" te maken heeft. Vorige maand schrok ik er nog van.. nu eigenlijk niet meer...
    ik heb het 'denk ik' in de dagen voor mijn eisprong want het is de laatste 2 maanden telkens voorgekomen in dezelfde week (maargoed mijn menstruatie was de eerste keer na 35 dagen en nu maar zien...

Sterkte, en als ik het mis heb haha dan hoor ik dat graag! :)

3. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    ontpillen kan het niet zijn want ik ben nooit aan de pil geweest, dus ;)
    en ik ben het altijd om de 29 a 30 dagen

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Volgens mij heeft het te maken met je vruchtbare dagen.....kan het ook mis hebben hoor!

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Tijdens de onvruchtbare dagen wordt de baarmoederhals afgesloten door een slijmprop, hierdoor is de baarmoeder ontoegankelijk voor zaadcellen.
    Vlak voor de eisprong, dus tijdens je vruchtbare periode verlies je deze slijmprop zodat de baarmoeder toegankelijk wordt en de zaadcellen de eicel kunnen bereiken.

Ook tijdens de zwangerschap is de baarmoederhals afgesloten door een slijmprop.Sommige vrouwen voelen hoe ze de slijmprop verliezen vlak voor hun bevalling.

Weet niet of het bij jou gebeurt vlak voor je eisprong maar zo ja dan zou dit voor jou dus een goede indicatie kunnen zijn dat je vruchtbare periode is aangebroken en dat je kunt gaan 'klussen'!!! :D

6. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    zou het dan kunnen betekenen dat ik 2 keer mijn eisprong heb. ik heb m'n eisprong 6 juni gehad en ik zou a.s dinsdag ongesteld moeten worden

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Het schijnt te gebeuren! Dus wie weet ben jij zo'n gelukkige :)

Share This Page