Wie ook niet misselijk?

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal29, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ben inmiddels 7 weekjes zwanger. Buiten het feit dat mijn borsten gevoelig zijn en ik sinds een dag of 2 wat moe ben, voel ik me goed. Soms vraag ik me wel of het wel echt zo is haha. Het is zo onwerkelijk je ziet nog niks en je merkt niks. Wie voelt zich ook vrij goed?

2. Ilse100

Ilse100 Actief lid

Jan 4, 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Ja hoor, ik had precies hetzelfde! 's Morgens was ik wel vaak een beetje melig en moest ik iets meer tijd uittrekken voor het ontbijt. Maar echt misselijk ben ik gelukkig niet geweest.
    En ik voel me nog steeds topfit! Fiets nog elke dag 15 km naar mijn werk :D !
    Geniet ervan.
    Groetjes Ilse

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Hoi Chantal,

Ik ben ook niet echt misselijk. Heel soms heb ik even een braakneiging, maar dat is volgens mij omdat mijn reukorgaan veel beter werkt dan anders. Verder heb ik ook nergens last van, raar maar waar. Over 2 weken hebben we de eerste echo, als er dan een hartje klopt geloof ik het volgens mij ook pas echt, dat ik zwanger ben!
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

4. Patty20

Patty20 Lid

Jun 8, 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    Hej,

Hier ook geen misselijkheid.
    Ik ben alleen een beetje moe, en zelfs echte gevoelige borsten heb ik niet echt.

Ik wacht dus ook lekker mijn echo af en pas dan kan ik het denk ik geloven.

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ik vind het ook heerlijk dat ik me zo voel, maar aan de andere kant is het wel vreemd. De test geeft zwanger aan and that's it, ik ben zo blij als we de echo hebben gehad haha

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Het is dat ik mijn banden zo god voel, anders had ik ook niet geloofd dat ik zwanger ben! Echt verder helemaal geen lichamelijk kwaaltje, alleen wat meer moe dan anders.

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ik ben ook een beetje meer moe dan normaal maar goed als dat alles is. Als ik hoor hoe ziek sommigen zijn dan ben ik "blij" met mijn vermoeidheid haha.
    En ik heb de laatste paar dagen een beetje hoofdpijn gehad, maar die zal wat langer aangehouden hebben omdat ik er ook bewust niks voor genomen heb. Mijn moeder heeft zich ook tijdens haar zwangerschappen zo goed gevoeld. Dus ik hoop dat ik wat van haar weg heb.

8. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    Hoi hoi

Ben bijna 12 week gisteren bij vk geweest en volgens mijn baarmoeder 13 week!
    Maar heb nergens last van niet 1 keer misselijk geweest :D ben alleen vaak moe

liefs missa

9. ciel84

ciel84 Lid

Apr 1, 2008
    34
    0
    0
    Hier ook geen klachten in het begin alleen wat moe en zere borsten maar nu zijn ook die klachtjes verdwenen :)

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    dat heb ik dus ook nu. Mijn borsten jeuken sinds gisteren maar buiten dat voel ik me echt kiplekker

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Meid heeeeerlijk! Geniet er van!
    Gelukkig heeft niet iedereen die vervelende kwaaltjes!

12. Kimsp

Kimsp Actief lid

Jun 12, 2008
    117
    0
    0
    Hey Chantal,

Ben 5 weken zwanger (kan het nog steeds niet geloven) en voel me redelijk goed, misselijk ben ik alleen geweest toen ik de test heb gedaan (de misselijkheid was ook de reden om de test te gaan doen haha). Sinsdien gevoelige borste, en buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden, dit geeft me overigens wel een onzeker gevoel af en toe, je hoort zulke vervelende verhalen over een miskraam.... 16 juli hebben we de eerste echo, dan kan ik het ook pas echt geloven, tot die tijd geniet ik volop, lees veel en zit veel op dit forum. Ik heb wel het idee dat ik al een beetje aan het groeien ben, ik ben niet de slankste, maar kan het wel een beetje zien, dus sta er niet van te kijken dat ik al langer zwanger ben dan 5 weken.

Succes met je zwangerschap en geniet ervan!

Blij dat je dit bericht hebt geplaatst trouwens, ik dacht dat ik zo'n beetje de enige was die niet misselijk is.....

Groetjes Kim

13. Patty20

Patty20 Lid

Jun 8, 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    wat zijn we toch ook een stelletje onzekere meiden he :D

14. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Hier ook geen klachten gehad, ben geen moment misselijk geweest heerlijk! Geniet ervan

15. casedy

casedy Actief lid

Feb 25, 2007
    256
    0
    0
    Hier ook nog steeds niks hoor.
    Geniet er maar lekker van want het kan ook anders.

16. Niet meer actief

Echt misselijk ben ik niet veel. Af en toe van die vlagen, maar dat heb ik normaal ook.. Verder voel ik wel mijn darmen heel erg, en soms van die lichte ongipijn, wat bandenpijn zou kunnen zijn volgens de gyn (ik ben nogal fors, en daardoor zou ik eerder bandenpijn krijgen volgens de gyn).
    Daarnaast begint de pijn bij mijn borsten iets af te nemen, maar de vermoeidheid neemt juist heel erg toe! IK kan echt de hele dag wel in mijn bed liggen (wat ik soms ook doe.... ).
    Ik ben nu 8 weken en 6 dagen zwanger.

17. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Haha wij meiden zijn erg. Voelen we ons misselijk vinden we dat vervelend. Voelen we ons niet misselijk zijn we bang dat het niet goed zit haha...

@kimsp, dat gevoel in mijn buik heb ik ook gehad en nog steeds. Dat heeft te maken met het rekken van je banden en baarmoeder. En ook ik heb het idee dat ik wat gegroeid ben, en dat al zo vroeg in de zwangerschap

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    ik ben bijna 11 weken & geen dag misselijk geweest. Wel af en toe wat weeïg gevoel in de maag, maar that's all!
    Ben alleen héél moe, buik ligt overhoop, wat meer plassen & vooral MOODSWINGS! Verschrikkelijk dat laatste :rolleyes:
    Maar ik ben bij de gelukkigen, jij ook dus probeer te genieten meid!

Share This Page