Hoi allemaal, Ik heb een vraagje, mijn vorige cyclus was 40 dagen en die daarvoor was 34, vandaag is het weer mijn 40ste cyclus dag, en ik heb de hele week al gevoelige borsten, afgelopen zondag kreeg ik een flinke steek in mijn onderbuik, toen dacht is, oeps ik wordt ongesteld, maar er is niks gekomen, maandag en dinsdag heb ik flinke ongesteldheidskrampen gehad en iedere keer dacht ik, oh nee ik wordt ongesteld. Maar tot vandaag is er niets gebeurd, het is vandaag dus de 40ste dag, vorige maand had ik ook een cyclus van 40 dagen, maar wanneer zou ik eigenlijk kunnen testen. Mijn cyclus is dus wel een beetje onregelmatig. ik hoop zo dat het raak is deze keer. Weet iemand raad? Groetjes Bella
ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien meid. weet je in ieder geval waar je aan toe bent! succes!
hoi Bella, Ik zou ook al een testje gedaan hebben hoor. En als je neg.test en je wordt niet ongi, doe je het een week later nog eens. Het moet een keer een van de twee worden. Of ongi of pos. Veel succes Ik zal voor je duimen. Groetjes kitty
ik ga morgen gelijk een test halen! Ik ben zo nieuwschierig! Ik ben wel heel bang voor een teleurstelling, ik heb namelijk echt een zwangergevoel, maar ik heb het nog niet durven uitspreken. Heb echt pijnlijke borsten, en ik heb van de week ook ongesteldheidskrampen gehad. Pfff wat spannend!
Hoi Bella, Gewoon een testje doen, dan weet je geljk waar je aan toe bent, en hoef je ook niet meer zo over alles in te zitten.. Hup naar de winkel ...!!!
JAAAA ik heb getest!! ik heb een test van het kruidvat gehaald, en nu net de test gedaan, zit hier met trillende vingers te typen, volgens de test ben ik zwanger!!! Zou ik een tweede test doen voor de zekerheid?
gefeliciteerd toen ik mijn eerste positieve test in handen had heb ik er in totaal 5 gedaan,gewoon omdat ik het niet kon geloven. volg je gevoel zou ik zeggen. groetjes jessie
Meis, een test liegt niet hoor. Hij kan negatief testen als je toch zwanger bent, maar niet positief als je niet zwanger bent... Gefeliciteerd joh!!! Whiehieuw!
gefeliciteerd meis!!!! Als er staat dat je zwanger bent, dan klopt dat! Als je er zekerder van wilt zijn zou ik gewoon nog een keer testen! Liefs meliske