Ik was gisteren 3 dagen overtijd en kreeg ontzettende kramp,en rose bloedverlies. Vannacht kreeg ik rare steken en is het helderrood en erger geworden.Mijn baarmoederhals doet verrekte pijn.Erg Zeurderig gevoel en constant steekjes. Zo'n gevoel heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Ik denk zelf dat er iets mis is gegaan.Wat moet ik nu doen? Ik durf eigenlijk niet opnieuw te testen om te kijken of ik echt zwanger was.Om het feit dat het waarschijnlijk zo was. Ik heb negatief getest toen ik 1 dag overtijd was maar met predictor en die heeft veel hcg nodig en het zou kunnen dat ik dat nog niet had. Kan ik gewoon afwachten wat er gebeurd of? Ik heb al een paar uur geprobeerd de HA te bereiken maar die neemt niet op.. En nog 1 ding; Ik had een regelmatig cyclus van 28dagen. Kan ik daar weer vanuit gaan? Of komt daar nu verandering in.
Dreamz, omdat je hetzelfde topic hebt gemaakt bij de verloskundige, sluit ik deze. (2 dezelfde topics openen is niet toegestaan) Ik hoop heel erg voor je dat het een verlaatte menstruatie was. en als je het zeker wilt weten zou ik toch even testen nogmaals. sterkte ermee!