MK met 5,5 wk na 4 wk nog bruine afscheiding en posi. test

Discussion in 'Miskraam' started by joyce1981, Jul 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce1981

joyce1981 Lid

May 22, 2008
    17
    0
    0
    Hallo iedereen..

Ik heb even een vraagje en misschien dat andere dames hier ook ervaring mee hebben.

Zal het even in het kort samenvatten:

Zo'n 2 jaar geleden is bij mij PCO vastgesteld. Omdat mijn man en ik net voor het trouwen zaten lieten we alles even op z'n beloop voor we aan de pillen gingen beginnen.
    Ik raakte 'spontaan' zwanger en testte positief 21 januari. Omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb (zelfs een x 4 maanden niet gemenstr), was het niet makkelijk uit te rekenen hoelang ik zwanger was.
    5 februari had ik een miskraam (was tussen 5/6 weken zwanger) die gepaard ging met heel veel pijn en een week lang hevige bloedingen (voor mij eigenlijk een gewone menstruatie)
    4 dagen later testte ik negatief.

Via de gynaecoloog kreeg ik pillen voor een volgende ronde. Clomid.
    Eisprong was op 15 april. Direct na de bevruchting wist ik al dat ik zwanger was. Pijnlijke tepels, groter wordende borsten, opgezette buik, opvliegers,.. en ga zo maar door. Het duurde natuurlijk even voor ik kon testen.
    30 mei moest ik ongesteld worden, maar 2 dagen voor de NOD testte ik positief.
    Kreeg last van bruine afscheiding en werd toch een beetje bang. Zo begon de vorige miskraam ook. 13 juni kreeg ik een miskraam. Gepaard met veel pijnen. Verloor misschien zo'n 5 dagen echt goed bloed. Bloedtest gedaan en mijn hcg waarde was 30. Moest ik dacht onder de 5 of 15 zitten? Maar moest het gewoon afwachten.
    Vanaf dat moment heb ik nog iedere dag last van bruin verlies, het gevoel alsof mijn baarmoeder 'ontstoken' is.. alsof er 2 ijzeren pijpen aan weerszijden van mijn eierstokken rondgedraaid worden. Heb soms hevige pijnen die uitstralen naar mijn liezen en bovenbenen.
    Gisteren naar de gynaecoloog geweest. Echo zag er in principe goed uit. Kreeg de opdracht meteen weer te beginnen met Primolut en daarna Clomid te slikken. Moest eerst nog even een urinetest doen.
    Belde vanochtend en bleek dat die nog positief is. Vond ze wel vreemd. Kan op zich zijn dat er nog wat hcg in zit, maar eigenlijk mag ik niets meer verliezen.
    Maandag moet ik naar het ziekenhuis om weer bloed te testen. Dan gaan ze kijken of mijn Hcg gedaald is. Zo niet, dan gaan ze kijken wat er aan de hand is. (Dit is nu dus al de 2e miskraam met 4 maanden.. )

Heeft iemand hier ervaring mee?

Share This Page