HELP!

Discussion in 'Miskraam' started by teske, Aug 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Ik hoop het ook.
    Ik ga ook voor ons beide duimen [-o<

2. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    Ik probeer me nu ff in te stellen op slecht nieuws morgen (hoewel er nu geen aanwijzingen voor zijn, maarja zal niet de eerste zijn he).. Anders valt het alsnog zo rauw op je dak he! Maar stiekem hoop ik zooooooooooo erg dat het goed zit, dat ik morgen volledig de weg kwijt ben als het niet zo is.. :cry: Hoe ga jij er nu mee om? Gewoon een goed gevoel over? xx

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Ik verheug me nergens op.
    Dit komt ook omdat er vorige week nog niks te zien was. Nu zullen ze toch wel iets van een zwangerschap moeten herkennen volgens mij. Ik vind het erg spannend en laat het allemaal maar over me heen komen.

4. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    Leuk, en toch weer niet he!? Hopelijk kunnen we vannach n beetje slapen. Normaal gesproken had ik nu gezegd: we drinken er een paar, morgen ziet het r anders uit, maar dat kan natuurlijk niet... Voor alle zekerheid...hahaha

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Hoe is het bij jou gegaan? Ik heb een zwart stipje gezien :D
    Ik moet over 3 weken terug komen!

6. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D Jeah wat goed man! Dus JE BENT ECHT ZWANGER!
    De echo bij mij was ook goed! Er was een groter vruchtzakje te zien, en zelfs een hart! De beeb bewoog ook... Vorige week werd gezegd dat ie hooguit 3 of 4 weken was, nu was t toch al bijna 6 weken.. Hopelijk blijft het nu ook zo goed! De baby zit alleen midden in het stolsel. Das enigzins zorgwekkend..Als het stolsel los laat, is de kans groot dat de beeb er ook uitkomt. Maar gezien de voorgeschiedenis met de bloedingen, en het feit dat ie dus in 6 dagen bijna 3 weken heeft ingehaald, laat mij denken dat ie het wel red... Blijf ook onder controle nu. Met name voor dat stolsel.. Is 5 x zo groot als de baby... Dus het blijft nog ff spannend aan deze kant. Maarja bij jouw ook nog wel dan. Hoever zou je nu dan zijn? Een hele dikke knuffel!

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Heeeey wat goed. Voor beide goed nieuws.
    Ik zou ongeveer 5 weken zijn. Het is nog te klein om te bepalen hoe ver ik ben. Ik moet over 3 weken terug komen.

8. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    5 weken? Maar was er niet meer te zien dan een zwart puntje? Het maakt ook niet uit! Zwanger is zwanger! De computer gaf bij mij ook aan dat het te klein is om een exacte duur door te geven, maar dat het dus zeker 5 weken 4 dagen is. Dat zou kicken zijn, zijn we straks ook nog rond dezelfde tijd uitgerekend!

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Ja het kan net zo goed 4 weken zijn ik weet het niet haha.
    Maar er was duidelijk een zwart bolletje te zien. Ja als het goed is ben ik april volgend jaar uitgerekend. Hey misschien kunnen we mekaar op msn toevoegen. Lijkt me gezellig om op die manier contact te houden.

10. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    Hey ja leuk! Ik heb alleen geen msn.. heb je hyves? Anders doe k t via de laptop van mijn mannetje, of ik moet het instaleren op mijn computer. Anyways, is een heel leuk idee! Gaan we op terug komen! Ga nu een klein feestje vieren.. En jij? Lekker vieren met je mannetje? xx

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Mijn mannetje is volleybaltraining aan het geven en daarna moet hij zelf trainen dus als hij thuis komt slaap ik al haha.
    We hebben wel besloten om het morgen aan zijn ouders te gaan vertellen. Ik heb wel hyves maar ik praat liever niet op deze manier op hyves omdat iedereen het kan lezen. Msn installeren is makkelijker :p
    Veel plezier vanavond. Ga maar lekker genieten. Fijn dat je onder controle blijft!

12. nyn81

nyn81 Actief lid

May 27, 2008
    214
    0
    0
    Oeps... waren al meer berichten, niet goed gelezen. Sorry!

13. nyn81

nyn81 Actief lid

May 27, 2008
    214
    0
    0
    Heb inmiddels wel gelezen dat jullie beiden goed nieuws hadden bij de echo: Gefeliciteerd! :D
    Geniet ervan en ik duim voor jullie dat jullie gezonde kindjes op de wereld mogen zetten over enkele maanden!

Liefs,
    Nynke

14. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    :D Hey lautjeh!
    Weer ff geleden... Msn moet nog heeeeel even wachten. Waarschijnlijk hebben we een ander huis, en gaan we dus heel binnenkort verhuizen. Deze computer gaat dan weg, dus het is denk het gemakkelijkst om het gelijk op de nieuwe computer te doen? Of dan de laptop (maar die gebruik ik heel zelden)..
    Hoest in de tussentijd met jouw? Kunt eventueel op hyves wel prive chatten of mailen... Kreeg zaterdag de schrik van mijn leven: De hele middag druk geweest, en echt in een keer zo'n afschuwelijke buikpijn! Geeneens pijn die als een miskraam voelt.. Niet te houden! Dus wij naar huis, ben ik onderweg nog bijna van mijn eigen gegaan, en ja hoor thuis aangekomen vloeide ik alweer. Heel heftig en stolsels de hele rataplan. Dus uiteindelijk maandag de verloskundige gebeld (toen was t wel weer gestopt) En gisteren een nieuwe echo. Ik had echt gedacht dat het voorbij was. Is ie gewoon van 5 mm naar 3 cm gegroeid in 5 dagen! Ik weet niet wat voor beeb er in zit, maar hij houdt wel van groeispurten... En geen stolsels meer te zien! Helemaal weg! Terwijl er vorige week nog zo'n grote zat.. Onvoorstelbaar.. Sterk beebke ist wel! Liefs teske

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Hey Teske wat een goed nieuws zeg!
    Hier ook nog alles goed hoor. 10 sept. een nieuwe echo. De weken gaan echt langzaam haha. Ik stuur je even een pb wat mijn hyves naam is.

16. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    hey lautjuh!
    Te vroeg gejuicht! Moest gisteren weer naar de gyn, en jawel hoor, het stolsel is helemaal niet weg.... Ze hadden niet goed gekeken! :( Dus na zaterdag, kan ik mijn borst natmaken voor meer van deze pijnlijke krampen.. Een lichtpuntje, de beeb is er nog steeds, en hij lijkt het goed te doen. Maarja die onzekerheid is dus niet helemaal weg. Heel veel rust nemen, in de hoop dat het stolsel niet groter wordt, of verder loslaat met alle gevolgen van dien. Ben natuurlijk wel heel blij dat het met junior zo goed gaat, maar de gyn gaf al aan dat de kans op een miskraam bij de zwangerschap zelf maar 5% zou zijn. (goede gezonde baby)Maar door het stolsel loop ik 4x zoveel risico... Lekker genieten is er dan ook niet helemaal bij :cry: Baal er toch wel een beetje van... Hoest daar?

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    He teske,

Dat is wel even schrikken. Doe maar rustig aan hoor.

Hier alles nog rustig.
    Moeders voor moeders is hier vanmiddag geweest. Was wel even spannend om die test te doen hihi, maar gelukkig zit er genoeg hormoon in mijn urine. Laat je het even weten hoe het verder met je gaat?
    Wel rustig aan doen he...

18. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    Moeders voor moeders! Das een hele goeie :thumup: ! Dat wil ik eigenlijk ook wel doen... Dan moet je toch elke week urine opvangen en dat halen ze op toch? Daarmee kun je vrouwen helpen die moeilijk :baby: zwanger raken? Wilde het bij mijn dochtertje al doen, maar net toen die vrouw mij belde om een afspraak te maken (echt 5 minuten van te voren) begon ik te vloeien, en dacht dat het geen zin meer had...Ze belde ook wel op een heel verkeerd moment :) :) Vrouwtje kreeg de wind van voren :evil: :) :oops: .. Achja nu kan ik er om lachen, ik hoop zij ook.... :rolleyes:
    Anyways, ben blij om te horen dat het met jouw en de beeb allemaal goed gaat! Ik moest wel lachen, ik moet over 2 weken terug komen voor een nieuwe echo, en ze vroegen of ik die op 10 september kon doen, nu kan ik niet, dus het wordt 12 september, maar toen las ik naderhand op jouw banner dat jij ook de 10e moet! Was toch echt te veel toeval geweest he! De vorige echo was ook al op de zelfde datum, en de test dag ook.. :)
    Hier is alles verder rustig. Veel last van buikpijntjes, maar meestal heb ik dan teveel gedaan. Valt ook niet mee om niets te doen met 2 van die kleine mannen in huis.. Heb veel last van hormonen.. :cry: :) :cry: :) :cry: :) tot hele grote frustratie van mijn vriend! hahaha nouja hadden ze maar geen man moeten worden, dan zouden ze het veel beter begrijpen.... :p knuf teske

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Hey Teske,

Moeders voor moeders moet je inderdaad urine verzamelen. Elke keer als je naar de wc gaat dan moet je dat overgieten in de fles. En ik moet het elke week weg brengen.

Haha 10 sept. dat zou toch wel grappig zijn geweest inderdaad. Ik heb niet zo heel veel last van kwaaltjes. Alleen mijn borsten doen ontzettend pijn. Met de misselijkheid valt het wel mee. Nou rustig aan he!

Liefs...

20. teske

teske Lid

Jul 9, 2008
    81
    0
    0
    Oh ja die borsten! Na mijn 2e bleef er nix over van mijn c cup! Balen als een stekker.. Nu zijn we weer zwanger en :) Lol!
    Ben wel heeeeel veel misselijk.. Soms word ik er snachs wakker van.. Maar hee, mogen niet klagen he vrouwtje! Van de week kwam er een geboorte kaartje van vrienden binnen.. wel heel leuk! Hier is tot nu toe alles rustig. Begin er toch wel meer hoop op te krijgen dat het stolsel gewoon vanzelf gaat verdwijnen.. Ben jij niet heel erg vergeetachtig? Niet normaal! Vergeet nog net de kids geen eten te geven :) ... Doe t rustig aan he! (nog een weekje dan weer een echo!) :baby:

Share This Page