Help..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 10 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi hoi

    Ik wilde alleen even kwijt dat ik vandaag mijn dag niet heb volgens mij... :cry: Zal wel aan de hormonen liggen... Ben snel geïrriteerd en voelde me vanochtend misselijk...Bah. Maaaaaarrrr, ik ben blij dat ik deze klachten kan hebben hoor!!
    Hoopte dat jullie mij misschien een beetje konden opvrolijken?? ;)

    Liefs
    Daan
     
  2. malou

    malou Actief lid

    9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Hoi!
    dat ken ik zoo goed! Heb ik ook de eerste maanden gehad, gewoon heel leif zijn voor jezelf! Er lekker aan toe geven, het is voor een goed doel!
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi Malou!

    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben ;)

    Ik zie dat jij al bijna zover bent! Spannend hoor, is het je eerste?
     
  4. malou

    malou Actief lid

    9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Hoi Hoi!

    Ja het onze eerste. echt heel erg spannend. Ik heb een super zwangerschap achter de rug, wel met gewoon klachten enzo maar het was super. geniet echt maar echt volop van! Veel mensen vragen nu aan me of ik het nog een beetje vol hou. Maar dat doe ik makkelijk! Ik geniet echt gewoon nog heel erg van, alleen die krampen enzo worden nu met de dag erger maar goed tis voor een goed doel!

    Sterkte vandaag nog!
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    er veranderd een boel in je lichaam meis
    en dat is ook heel gewoon dat je eens je dag niet hebt,zullen er vast meer van volgen
    maar wees niet te streng voor je zelf
    mensen om je heen zullen je vast snappen :)
    tis niet zomaar iets hoor een nieuw leventje brouwen om het zo maar even te noemen :)
    leg jezelf idd eens lekker in de watte ga wat leuks doen ik ging meestal dan de stad in en kocht wat voor me hummel of iets lekkers voor mezelf

    sterkte gr debbie
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat is nu een beetje het nadeel; ik zit op mijn werk en hier weten ze het dus nog niet. Ze zullen zich dus wel afvragen waarom ik in mezelf loop te mopperen telkens, haha :D

    Ik denk dat ik vanavond maar eens lekker in bad ga met een goed boek erbij, en shoppen wil inderdaad ook nog weleens helpen... ;)

    Ik heb ook een hele drukke week achter de rug en volgens mij moet ik nog echt een beetje wennen aan dat ik ff niet meer zo druk kan doen en zoveel energie heb als hiervoor :( Af en toe even gas terug maar ;)
    Komt denk ik ook omdat ik verder nog zo weinig merk, dus dan heb je de neiging om nog gewoon te doen wat je altijd doet. Alleen ben ik nu gewoon veel sneller moe en moet ik wat meer slapen dan anders.

    Maar, het is idd allemaal voor een goed doel, dus heb het er helemaal voor over!!!!!! :D
     

Deel Deze Pagina