Volgend jaar willen we echt een flink werk maken van een feest waar we ieder jaar naar toe gaan. Dit is een thema feest en er moet verkleed worden. Juist omdat we er echt werk van willen maken hebben we alvast gevraagd wat het thema van volgend jaar word. Het thema word P. Daarmee word bedoeld. Leef je uit in je kleding zolang het maar met een P begint. Van plantenbak tot Pizza zeg maar. Dus dames kom op en spui jullie ideeen. Leuk zou zijn als het als stel kon dus mannelijke en vrouwelijk vorm maar is niet echt noodzakelijk. En het zou leuk zijn als het wat orgineel was. De afgelopen jaren waren er namelijk veel mensen met exact hetzelfde idee. En.... hetzelfde pak.
een paar... paard paasboom in de page wc papier schilders pallet palmboom papegaai pelgrim pinda een piemel (al ligt deze erg voor de hand) predikant/priester dat is zo eventjes waar k gelijk aandenk
@kiekies haha die is leuk! @ aappie20 De pelgrim is ook erg leuk. Alle andere dingen waren de revue al gepaseerd bij ons. De piemel weet ik zeker dat mijn vader dat gaat doen haha. En er zullen ook heel wat prosituees en pooiers verschijnen denk ik
Prins prinses paashaas pinguin paprika Peen patatzak pronkstuk peter r de vries Toren van Pisa panda pils pilaar pispaal pistolet pastoor plakband pakket politie
Mijn man zei gelijk ga als een palindroom Mijn man komt met hele flauwe (lees pretecho en pi) Peter pan Iemand van de politiek Poedel Paus Patient
omg ik ben zo dom... moest het eerst googelen die is zeker grappig maar behoefd dan weer zoveel uitleg
Pyjama: jij de damesvariant en hij de heren? Of andersom, ook humor! Pudding en poep: pudding eet je en komt er als poep uit?! Paprika en Peper Poes Paraplu
Poema papegaai (en dan heel de avond mensen nabauwen ) (my little) Pony pompoen puppy pashokje paracetamol (of 'pil') paard portomonnee proefkonijn Er zijn best veel leuke dingen met een 'P'.