helpen in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 24 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Oef als ik ergens een hekel aan heb is een ander in mn haar ;)

2. mumija

mumija Niet meer actief

Waarom denk je dat ik er 4 heb? Kan ik tenminste op m'n luie reet blijven zitten heel de dag.;)

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hier helpt ze ook mee met opruimen, papiertjes ed gooit ze weg, als ik ga schoonmaken pakt ze ook een doekje en ze vindt het geweldig om de wc pot met de borstel te bewerken :-/.. Mits ze er zin in heeft, maar op deze leeftijd maak ik er nog niet zo'n punt van als ze eens een keer niet meewerkt... Als ze straks wat ouder is gaat ze ook zeker wel meehelpen hoor! Ik ken een moeder die staat soms tot 22.30 uur nog te strijken voor haar 4 kinderen en man.. Nou ik moet er niet aan denken! Ze zegt dat ze het met alle liefde en plezier doet en voelde zich schuldig dat ze haar dochter van 18 had gevraagd de was tussendoor op te hangen :-/ nu moet ik zeggen dat ze absoluut geen luie kinderen heeft hoor, maar als haar dochters bij mij huis oppassen dan zullen ze niet als mn kind op bed ligt snel haar speelgoed in de bak gooien ofzo! Dus ja.. Het zit er ook niet echt in!

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    mijn oudste helpt al vanaf 2 jaar mee met de vaatwasser uitruimen, nog nooit wat stuk gegaan, en is dus altijd voorzichtig met glaswerk. Vooral de snijplanken en spatels etc. zijn leuk om te doen

verder gebruik ik regelmatig vochtige huishouddoekjes, dan helpt ze ook mee, gaan we samen oppervlakte's te lijf.

op de grote stofzuiger wil ze meestal zitten, maar de kruimeldief bedient ze ook helemaal zelf

Deel Deze Pagina