Hallootjes, Zoals jullie kunnen lezen in mijn banner laat ik maandag me spiraal verwijderen. Nu is mijn vriend ervan overtuigd dat ik snel zwanger ben (wat bij mijn eerste zwangerschap ook idd zo was maar dat was met mijn ex) Nu zit ik er mee wat als het nu niet direct lukt wat altijd kan wie zegt dat ik nu weer direct zwanger ben.. ik krijg het me vriend niet duidelijk gemaakt en weet niet wat nog te doen.... Hebben jullie ook zowat meegemaakt ? Bvd groetjes Nadine
Ik zou me hier sowieso niet druk om maken. Jullie zijn nog niet eens bezig en je zegt al: wat als e.d. Mijns inziens kunnen jullie er beter gewoon van gaan genieten en afwachten wat er gebeurt. Ik zou me hier pas na een maand of 6-8 zorgen om gaan maken.. (en dan nog kan het veel langer duren).
Op deze site zit ergens een hele pagina over hoe snel/lang het kan duren. Misschien dat je die voor hem kunt uitprinten? Mijn vriend hoopte ook dat ik snel zwanger zou zijn, en nu het nog niet lukt is hij iedere keer nog teleurgestelder dan ik... Toch troost hij mij ook en ik denk dat het ook erg belangrijk is dat iemand met je meevoelt, stress is ook niet goed en de wetenschap dat het wel NU MOET lijkt me niet bevordelijk. Heel veel succes.
heheheh na twee kids te hebben gekregen die allebij met 1 poging raak waren, hadden wij beide gedacht dat het wel meteen raak zou zijn deze derde keer. Helaas zijn we inmiddels een jaar verder . Het is niet verkeerd om te hopen dat het snel raak zal zijn, maar in de eerste ronde raak gebeurd tóch niet vaak. En als het er bij je vriend niet in wil...tja...mocht je ongi worden, dan zal íe wel moeten he? Wat kan je anders doen dan van te voren zeggen dat je maar ongeveer 20 % kans per maand maakt? Ik zou het niet weten! Zoek de precieze percentages op en laat hem dat lezen. En als het dan tóch in 1 keer raak is, vindt íe het alleen maar extra superbijzonder! Succes!
Ehm, ik neem aan dat als je een normale relatie hebt je daar toch gewoon over kunt praten? Het is echt niet normaal dat je direct de eerste maand zwanger bent hoor, dat is eerder uitzondering dan regel! Succes
Dank jullie wel voor de reacties. Ikzelf maak me ook niet zo druk maar ben gewoon bang voor zijn reactie als het mss idd niet direct lukt. Ik weet dat het lang kan duren maarja ik zal moeten wachten tot het zover is en als het mss niet direct lukt dan laat ik hem wel op deze site lezen dan ziet(leest) hij dat het ook jaren kan duren. Nogmaals bedankt moet het gewoon ff kwijt Groetjesss
Natuurlijk word hij niet boos, misschien is hij wel teleurgesteld, maar goed dat hoort er dan bij, misschien komt hij nadat je ongi bent geweest wel weer een beetje meer met zijn voeten op aarde en beseft hij dat het ook wel eens langer kan gaan duren! Maar ik begrijp je wel hoor, mijn vriend vertelt me ook heel de tijd dat het echt wel weer in één keer raak zal zijn nu als we straks weer aan de klus kunnen, maar positief zijn is altijd goed toch? En is het niet zo, dan kan ej er niets aan veranderen meis, en je vriend moet het dan wel accepteren! Heel veel succes, je vriend gaat het vast begrijpen dat het ook anders kan lopen, maar natuurlijk hoop ik dat je wel gewoon zwanger bent in 1 keer, dat zou een mooi wonder zijn toch!