door een raar nummer gebelt worden

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    UFIk wordt nu al de hele dag door een +33 nummer gebelt heeeel irri hoe kan dit heb net een nieuw abbo bij vodafone een maand
    wie heeft dit ook

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee nooit gehad maar waarom neem je niet op?

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik neem op hahaha maar hoor alleen hallo hallo in een rare taal vanmiddag een vrouw en net een man hie komen ze toch aan me nummer

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien wat het nummer eerst van iemand anders???

+33 is frankrijk btw

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oke ja dat kan ook amar san zal ik wel een ander nummer willen want het is heeeel irritand dit

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    je kan ook 1 nummer laten blokkeren...

7. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    nou wist je dat oude nummers hergebruikt worden.... Maar meestal pas na 10 jaar dan wordt een nummer opnieuw gebruikt. Dus dan zou je denken dat dat nummer echt niet nog door mensen wordt gebruikt maar wie weet...

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Maar ben nu al sinds ik hem heb door 6 rare mensen gebelt

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Tegenwoordig wordt een telefoonnummer veel sneller gerecycled, omdat er zoveel mobiele telefoons zijn en er dus in verhouding minder nummers beschikbaar zijn. Het kan gebeuren dat je nummer al binnen een paar maanden hergebruikt is. Een vriendin van me haar nummer was zelfs binnen twee maanden hergebruikt! Goeie kans dat dit bij jouw nieuwe nummer ook gebeurd is. Waarschijnlijk zoeken deze mensen een Nederlandse kennis van ze en proberen ze steeds weer te bellen omdat ze ervan overtuigd zijn dat ze toch echt het goede nummer draaien, wat dus eigenlijk ook zo is dan. Misschien kun je ze in het Engels duidelijk maken dat dit nu jouw nummer is? Of zoek anders op hoe je dat in het Frans kunt zeggen ;) Sterkte ermee!

10. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    oh door verschillende? Nou ik zat even te googlen en zie dat er ook wel eens iets fout gemaakt met hergebruiken van het nummmer en dat ze dan bijv. na 4 jaar of eerder het nummer al hergebruiken waardoor het nummer nog bij vele andere mensen bekend is. Maar goed het lijkt me in jouw geval wel sterk als je door verschillende personen gebeld wordt.
    En zeker door buitelandse nummers :(

11. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Ja moet je nagaan na een paar maanden al dan zou het iets kunnen verklaren

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ben net weer gebelt 2 keer alweer

het zijn allemaal verschillende franse nummers +33

Dit is toxh niet normaal deze.avond al door 4 cerschille ee nummwrs gebelt

heb al gezegt in het engels wat is er en je belt het verkeerde nummer

maar ze hangen dan op

13. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    nee dat is niet normaal ik zou gewoon de provider bellen voor een ander nummer hoor

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zou even contact opnemen met Vodafone... Verhaal uitleggen en een ander nummer vragen. Hier word je ook knettergek van..

succes meid.. Volgende keer gewoon niet opnemen.. Misschien stopt het dan vanzelf?

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    id gewoon vodafone bellen en verhaal uitleggen..

lijkt erg op de situatie van mn ex: die kreeg een nieuw nummer dat iemand anders ook gewoon nog in gebruik had...
    ze kregen steeds 'elkaars' bellers aan de telefoon.
    de ene keer als ik hem belde kreeg ik hem gewoon aan de lijn, de andere keer kreeg ik een vreemde..

16. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik heb dat ook eens gehad ik werd steeds vanuit spanje gebeld door een jongen,sprak steeds mn voicemail in wanneer ik met hem af wilde spreken enzo hahaha toen heb ik terug ge smst dat ik hem niet kende blabla en toen hield het op.

17. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    heb t zelf een keer gezien bij mn ex hij had pas 2 maanden een ander nummer en mn beste vriendin kreeg mij niet te pakken dus belde hem maar zij had zijn oude nummer alleen maar... toen kreeg ze een of andere vrouw aan de lijn haha die dacht huh wie is dat nou in godsnaam (volgens mij dacht ze even dat ie vreemdging hahaha) maar dat nummer is dus in die 2 maanden al opnieuw vrijgegeven...vind het persoonlijk ook erg snel maar denk dat het idd met het aantal mobiele telefoongebruikers te maken heeft dat het zo snel gaat...
    zal vast nog wel vaker iemand voor hem aan de lijn gehangen hebbe haha

maar best lastig als ze je steeds bellen zou gewoon die nummers laten blokkeren als je meerdere keren gebeld word door zon nummer.. anders blijft het doorgaan..

18. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met vaste nummers gebeurde dat ook. Een paar jaar geleden toen ik verhuisd was en een nieuw nummer kreeg (van KPN dus) werd ik om de haverklap gebeld voor de Pizza Hut ;)

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb dit ook een hele tijd gehad, ik bleek dag en nacht gebeld te worden door een nummer ergens uit Nigeria.
    De eerste keren heb ik nog gewoon opgenomen, maar verstaan deed ik ze niet (zij mij ook niet denk ik ;) )
    Maar op den duur ben ik het nummer gaan negeren...hoe irritant het ook is....sinds een tijdje is het gelukkig over.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je kan via My Vodafone buitenlandse inkomende gesprekken blokkeren. Misschien is dat wel handig. ;)

Deel Deze Pagina