hihi wat een leuke reacties. gijs voor de poes....heel erg maar vroeger was er een klasgenootje en die hadden idnerdaad dikke grijze kater met de naam gijs. haha moest er nu pas aan denken ineens.....(zal mijn man leuk vinden, weer een reden om die naam niet te kiezen). mijn zoon heet stijn dus ook veelvoorkomend. daar hebben wij niet zo'n problemen mee. vinden het belangrijk wel dat de naam niet zomaar op tig manieren gespeld kan worden. want met stijn kwamen we daar achter. in zijn klas zit nog een steyn en op de psz zit nu een stein. erg handig maar niet heus. dus toen gezegd bij een 2e willen we niet een naam die op tig manieren te schrijven is. vinden het belangrijk dat wij de naam mooi vinden dan dat hij vaak voorkomt. ook vinden we het niet belangrijk dat de naam bij stijn past. het zijn 2 individuen.
Je hele rijtje namen past naar mijn idee wel mooi bij Stijn, behalve Gijs dan.. De rest is allemaal leuk, lijkt me echt lastig kiezen ^-^ Ohhh trouwens ik vind Stijn en Lars zo'n mooie combinatie.... (En volgens mij kun je Lars niet anders spellen dan zo )
Daar heb je ook weer gelijk in! Belangrijkst is dat jullie de naam mooi vinden! Hoop dat jullie eruit komen
1. Floris 2. Gijs 3. Teun 4. Joost 5. Jens 6. Koen 7. Tim Ik heb de namen genummerd van 'leuk' naar 'niet leuk'. Floris, Gijs en Teun vind ik erg leuk!
gisteren met de teskten bezig geweest in het kaartje en toen voor het gemak alle namen eens ingevoerd om te kijken. en we blijven eigenlijk hangen op Tim of Gijs en voor mij blijft Joost ook nog wel erg leuk maar mijn man vindt die een stuk minder leuk.
Teun en Jens vind ik echt niet leuk. Tim vind ik voor een kind wel leuk klinken maar vind ik voor een volwassene niet leuk (kinderlijke naam, weet niet waarom). De andere namen uit je rijtje vind ik wel leuk. Misschien nog een paar leuke toevoegingen: Tom, Jort, Stan, Sem en Luuk (of Luc).