Ik zie net in het Makro-foldertje een wasbal staan die je gebruikt in plaats van wasmiddel: * plaats de wasbal tussen de was * werkt op basis van actieve zuurstof * bevat geen chemicaliën * veilig voor alle was * gaat 90 wasbeurten mee * beter voor het milieu * verpakt per 2 stuks, per stuk: 2,37 (inclusief btw) Klinkt mooi, maar ik vind het wel erg goedkoop: 90 wasbeurten voor 2,37 euro. Heeft iemand er ervaring mee?
klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn?? Ik vraag mij af of je ook de kleding van vieze peutertjes schoon krijgt op deze manier Ik lees dus ook mee.
als dat zo is met 11 wasmachines vol per week dan kijk ik eventjes mee haha scheelt natuurlijk wel FLESSEN vol met wasmiddel!!!
Ik heb hier op het forum (denk 2 weken geleden o.i.d.) ook iets gelezen over zo'n wasbal.. ooh nu ik er over nadenk, het was geloof ik in een tijdschrift met besparingstips en daar vertelden ze dat als je de wasbal gebruikt, je met de helft van je wasmiddel toekunt.. dus normaal een half bolletje vol, nu maar een kwart..
Ik heb zo'n wasbal gebruikt in het Ronald McDonaldhuis toen we er logeerden. Ik vind het niet werken zonder wasmiddel. Witte shirts worden er een beetje grauw van en een poepvlekje in 1 van Roosmarijns rompers was er niet helemaal uit. Misschien dat het met een beetje wasmiddel erbij beter werkt? Maar enkel de wasbal is geen succes, vind ik.