Helpen knutselen op de creche

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Anan, Oct 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Inderdaad dat is hier ook :) of de benefiet dag op zaterdag, gaat iedereen eigenlijk wel heen!

2. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ik zou dat ook niet grappig vinden. Onze kdv had een paar keer per jaar op vrijdag een feestje vanaf 3uur. Dat vond ik vaak al onhandig genoeg. Maar tussendoor komen knutselen is gewoon geen optie.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,508
    36,469
    113
    Ik vind het gewoon nogal lachwekkend zelfs. Je brengt je kind erheen omdat je moet werken en vervolgens moet je vrij nemen om op diezelfde plek te komen knutselen en dan ook nog een stom lijstje met namen sturen? Oeh, die hadden aan mij een heel verkeerde gehad. Slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
    Zou er toch een achteraan gaan, heb dit met 10 jaar kdv nog nooit meegemaakt.

4. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,472
    10,387
    113
    Zou in ieder geval in gesprek gaan om aan te geven dat je dit niet de manier van werken vind. Aangeven dat de kinderopvang juist is voor wanneer mensen werken. Een brief wat iedereen kan lezen is bijna als een schandpaal. Belachelijke manier zonder begrip voor de ouders.

5. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Beetje vreemd hoor. Je betaalt een godsvermogen voor de opvang en dan krijgen zij een paar knutsels niet georganiseerd? Hmm.. Ik vraag me dan af wat de leidsters de hele dag zitten te doen

Hopsatee likes this.

Share This Page