Huren touringcar/bus

Discussion in 'De lounge' started by ninien, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi,

We willen met de ouders van 1 klas een bus huren.
    Ik ben aan het kijken voor prijzen maar je moet overal offertes aanvragen.

Is er misschien iemand die weet wat een bus kost voor 36 personen.
    het is van 13.00 tot 18.00

2. Niemand??

3. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou gewoon een busmaatschappij bellen, en gewoon vragen dan kunnen ze toch ook wel zo een prijs geven?

4. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Wij hadden laatst ook een touringcar gehuurd, voor een optreden van vrienden van ons.
    Wij hadden de bus en chauffeur om 19.00u en om 04.00u en we waren met ongeveer 30 mensen 10e pp kwijt.

Wij moesten niet zo heel ver weg dus de bus kon in de tussentijd dat wij er waren nog andere ritten doen.

5. indy25

indy25 Lid

Feb 8, 2009
    71
    0
    0
  6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Triomf tours kwam er toen wij trouwden het goedkoopst uit. Goedkoper ook dan Besseling. Maar zou niet meer weten wat wij betalld hebben toen. Inderdaad gewoon even bellen of een mailtje.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,560
    531
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je kunt evt ook eens kijken of er een "touring" bedrijf vast zit aan het OV bij jullie in de buurt. Ik weet bijvoorbeeld dat Arriva als OV bedrijf ( in Groningen-Drenthe) ook nog een "Arriva Touring" heeft. Dit soort touringcars worden bijvoorbeeld ingezet voor schoolzwemmen, schoolreisjes etc.
    Vaak kan men je telefonisch al wel het eea vertellen.

Wij hebben ooit voor onze drumband en majorettekorps een touringcar gehuurd, volgens mij kostte dat toen 1500 gulden. Was van ZuidWestFriesland naar Amersfoort voor ongeveer 6 uren ofzo.

Share This Page