Vandaag is onze uk helemaal uit zichzelf gaan staan! =D> hij deed het al met hulp, maar sinds vanochtend gaat ie aan de box en de tafel staan. Moet het even delen, ik ben zo trots op mijn mannetje groetjes, Miranda
Heerlijk gevoel he! Zo de rust is over mama! hahahaah Ik ren de hele dag achter hem aan omdat hij overal maar dan ook echt overal tegen aan gaat staan!
Leuk! Ik vind het nu allemaal al erg snel gaan! Maar dat moment ohh daar heb ik zin in! Ik ben nu al zo trots dat Sven zijn hoofd zo flink omhoog kan houden zonder hulp!
Gaaf he? Hier ook sinds een week of wat. WEl leuk, maar ook erg eng. Nu kan hij namelijk van 'grote hoogte' met zijn hoofd tegen de tafel / stoel / tafelpoot / krukje / etc. vallen...en de punt van de tafel veert niet mee....
Eva viel de eerste weken best vaak recht achterover, of schuin opzij en heel soms met haar kin op de tafel, maar eigenlijk ging het al snel heel goed. Nu laat ik haar lekker haar gang gaan in de kamer als ik in de keuken ben en het gaat altijd goed. Nu moet ik alleen opletten dat ze niet de trap opklimt, want dat is echt haar nieuwe hobby, maar die kan ik zien vanuit de keuken .
En gaaf natuurlijk dat je zoontje zelf is gaan staan! Wij waren ook supertrots, het is ook een hele stap in hun ontwikkeling.
Gefeliciteerd weer een stapje verder in de ontwikkeling. F kan sinds gisteren zelf gaan zitten. Ik ben benieuwd of hij volgende maand al zelf kan staan.
goed zo! leuk he! Dan gaat het ineens snel zul je zien! die van mij stond ook zo rond de 8 maanden iets ervoor, en nu 2 maanden verder ook al los dus bereid je maar voor!
leuk he weer een mijlpaal. keano doet dit nu ook sinds een paar dagen. soms baal ik er wel van hij kan nu overal bij en moet hem echt contniue in de gaten houden. vanmiddag was meneer zo stil euhm was ff de la leeg halen mama