helpen verhuizen; geld geven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pleak, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Wij doen altijd een BBQ, supergezellig ook nog eens en die mannen vinden dat helemaal geweldig!! Biertje erbij!:D

Ik denk zelfs dat (de meeste) mannen een kaartje niet zoveel zegt:);)

(Als vriend zou ik het helemaal niet leuk vinden als je 50:$ euro/cadeaubon zou geven, zou ik me net een werknemer voelen ofzo.. Gewoon een keer wat terug doen.. Dan komt het wel goed!:D)

Gr.
    Carlien

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Dan kun je trouwens ook beter verhuizers inhuren! Is echt wel heeeeel veel geld!;)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Belachelijk.. Je helpt elkaar gewoon omdat je vrienden/ Fam bent. Ik ga er ook vanuit dat jullie net zo ged klaar staan voor hun wanneer nodig..
    Nee hoor je bedankje is meer als voldoende en mocht je je er zelf niet fijn bij voelen kun je alsnog zeggen dat je vd zomer ze nog een keer uitnodigd voor een bbq/ borrel.

En 50,- pp dan kun je beter een verhuisbedrijft inhuren haha..

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Zou ik ook echt niet gedaan hebben. Idd gewoon 'n borrel of uitnodigen voor te eten of gourmette ofzo. Bij ons helpt ook iedereen elkaar, anders gaat het wel erg ver.

Suc6!

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Een kaartje is een leuk idee, zonder geld dan wel, dat is echt idioot.

Overigens, toen wij hulp gekregen hadden bij onze verhuizing, waren er achteraf ook mensen die dit zeer ruim gecompenseerd wilden zien. Ik had deze mensen uitgenodigd en lekker voor ze gekookt. Maar dat was dus niet goed genoeg, er had meer dankbaarheid getoond moeten worden ;), er was niet genoeg geld uitgegeven ;) aan hen (ik heb ze toen, zeer ondankbaar, lekker in hun sop laten gaar koken :D).

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja!!!! Weet je zeker dat ze 50 euro zei? Wat belachelijk!

Wij zijn al heel vaak verhuisd en hebben ook al vaak vrienden verhuisd. Nog nooit elkaar geld gegeven (of cadeaubon). Inderdaad, je zorgt voor versnaperingen. Wij zeggen altijd dat verhuizen en/of klussen een kratje bier kost :)

Oh ik kan er echt niet over uit dat iemand zoiets bedenkt! Dan kun je onderhand net zo goed een verhuisservice inhuren! Nee hoor meid, niet onzeker over zijn, je hebt het prima gedaan. Voor je eigen gemoedsrust kun je de mensen eens uitnodigen voor een borrel of iets dergelijks als je huisje helemaal klaar is.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    om het ook nog maar een keer te zeggen: je schoonmoeder is gek :p
    Hier pas ook verhuist (lees:vorige week) maar echt geen 50euro gegeven. Wel het idee om nog chinees (wat bij mijn ouders dus op hetzelfde neer zou komen ongeveer :p ) te halen, maar dan moeten we eerst weer in NL zijn en dan is het sinterklaas of zelfs al bijna kerst dus nog ff kijken hoe het dan gaat

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Gewoon een kaartje. En misschien als gebaar iets kleins.
    Doosje merci, zak drop..

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier helpen we elkaar ook over en weer
    is het door te klussen dan wel niet op te passen.
    Dus als het echte vrienden zijn of goede familie verwachten ze echt niks hoor.
    En als jij je bezwaard voelt is een kaartje met een wijntje of biertje altijd goed toch.

Deel Deze Pagina