Welke fietskar?

Discussie in 'De lounge' gestart door september08, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hi,

Ik hoop dat dit hier mag staan?

Ik vind het steeds lastiger om met mijn 2 kinderen van bijna 2 en bijna 4 tegaan fietsen.
    Ik ben vrij tenger en de problemen beginnen al als ik de poort moet sluiten en tussen de kliko's door het pad moet.
    Als ik maar iets wiebel raak ik uit evenwicht... :( En ook het fietsen vind ik behoorlijk lastig als er 1 weer eens druk zit te wiebelen.

Dus wat ik meteen al wilde en nu ook met toestemming van manlief. ;) Ben ik aan het kijken naar een fietskar. Maar ik heb 0 ervaring en hier in de buurt zie ik veel bakfietsen, dat hoef ik niet.

Ik zou er een willen waar ze met zn tweeën in kunnen. Of kan dat niet met de oudste? Hij is nu 110cm.
    Dan heb ik maar een 1 persoons nodig en gaat de oudste achterop.
    Heel erg fijn zou zijn als ik hem (deels) kan inklappen ivm de beperkte ruimte in de schuur.

Ik heb hem niet heel lang nodig hoop ik, dus ook niet te duur. Het is straks veel brengen en halen van school. Verder hebben we 2 auto's dus geen lange stukken oid.
    De oudste kan al een tijdje fietsen, maar een te druk punt vind ik het nog om zelf naar school te fietsen voorlopig.
    Dus die optie hoef ik niet te horen. ;)

Graag jullie ervaringen!

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb de croozer kid for 1 en die heb je ook voor 2 kids.

Geen ervaring met oudere kinderen erin en met inklappen, dat kan overigens wel, we hadden hem ook mee op vakantie.
    Ik ben een tevreden gebruikster :)

Succes met je zoektocht!

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de croozer kid for 1 :D Onze zoon heeft er in gezeten tot zijn 5e jaar ongeveer,dat was wel vrij krap op het laatst :p

Inklappen zou ik zelf super irritant vinden voor dagelijks gebruik,maar het kan dus wel.

We hebben hem al jaren en zijn zeer tevreden!

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Hier een kidcar en ben er erg blij mee, kunnen twee kinderen in en is smal genoeg om door een normale deur te passen, inklappen doe ik eigenlijk nooit, al gaat het wel heel makkelijk ;).

Deel Deze Pagina