Lieve meiden, Ik heb jullie hulp nodig!!! We zitten nu in ronde 10!! De laatste drie maanden elke keer op dag 16/17 positieve ovulatie test gehad en had dan dag erna eissprong(merk ik aan mijn gevoelige borsten en 14 dagen later ben ik ongesteld geworden. Nu had ik vrijdag 16 aug. een bijna positieve ovulatie test....maar het vreemde is.....tot nu toe net weer testje gedaan blijft hij (bijna) positief. ik heb de laatste dagen af en toe last gehad van ongi krampjes maar dat is nu weer over. En gevoelige borsten heb ik ook (nog)niet. Wat denken jullie moet mijn ei nog komen?? Hoop op ervarende reacties!!!
Hierbij dan de testjes van mij....ik heb ze niet allemaal meer bewaard maar dit zijn ze van de afgelopen dagen. De onderste heb ik zojuist gedaan ...wat denken jullie??
Denk je dat dat niet eg vroeg is?? ik zit pas op dag 22 van mijn cyclus....ik snap er echt niets van...
Je hoort vaker dat mensen een duidelijke ovutest hebben (dagen achter elkaar) en uiteindelijk zwanger zijn.. Je weet het maar nooit..
Ik zou zeker eens een zwangerschapstest doen. Want als je al een paar dagen zo, n duidelijke streep ziet. Ik vindt ze allemaal bijna positief of je ei is heel dichtbij?
maar test je dan zoveel dagen achter elkaar zo positief? (geen verstand van, lees gewoon graag mee) ik zie hier soms testen voorbij komen dat ze nog niet eens de kleur van de bovenste test hebben en dan een dag later een dikke streep en dan weer niks.... niet 5 testen achter elkaar zoveel toch?
Ik ben ook benieuwd naar je test! Heb je wel gewoon een zwangerschapstest gedaan rond je NOD? Of zit je nog niet op je NOD?
Nou testje gedaan maar zoals ik wel dacht negatief.... Maar goed ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus dus ook wel erg vroeg. De laatste 3 maanden had ik een cyclus van 30-32 dagen. Pff wel spannend hoor...zou het mischien raak zijn deze ronde??? Ik hou jullie op de hoogte
Ik zou ook eens een kv testje halen en testen. Zoveel duidelijke ovutesten kunnen inderdaad betekenen dat je zwanger bent. Mijn ovutesten waren net zo toen ik ook al zwanger was