Helpie ik snap er niets meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nieuwjaar, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterretje88

sterretje88 Actief lid

29 apr 2013
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alsof ik mijn eigen situatie lees! Mijn ei kwam toen ongeveer twee weken later! Merk het ook altijd aan mijn tepels....

Ik was toen gestopt met testen, maar controleerde wel steeds mijn slijm. Op een gegeven moment werd dit weer...ja weer.... slijmerig, volgende dag flinke steken, dag daarna zere tepels. Ik wacht nu op mijn ongi....uhh...of liever niet natuurlijk!

Pfff, zit nu op dag 58!!!

2. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend sterretje 88....ik duim voor je dat het raak is voor je.

Ja en ik hoop voor ons natuurlijk ook,is morgen mijn ovu test nog zo knal dan ga ik een kruitvattest doen.....

3. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vanmorgen weer ovulatie test gedaan....
    Ik denk dat deze nu toch nu pas echt positief is...wat denken jullie??? in vergelijking met de andere testjes van afgelopen dagen....:(

Bijgevoegde bestanden:

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ja die is hartstikke positief.

Zijn dit de extra gevoelige testjes? Voor mij waren ze té gevoelig, bleef ook telkens vanaf ei dagen dik positief te testen, toen maar ff gestopt met de ovulatie testen..

5. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Zo die is positief, hup aan de klus, gezellig maken ;)

6. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vinden jullie van deze ovulatie test?? vinden jullie hem al lichter worden??

Pff ik snap er echt niets meer van....al 7 dagen donkere testen maar na mijn iedee alleen die van gister knal...wat vinden jullie hoop op reactie.

Bijgevoegde bestanden:

7. Honeybeeb

Waarom probeer je geen zwangerschapstestje?

Als deze negatief uitslaan, dan kan het zo zijn dat deze ovulatie testen té gevoelig voor je zijn wat ik eerder ook al beschreef. Maar hoop natuurlijk dat je zwanger bent meid.

Vind de laatste test overigens wel wat lichter als die van gisteren.

8. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Honeybeeb, bedankt voor je reactie.
    Ik heb al 2 zw. testjes gedaan maar die zijn helaas negatief.
    afgelopen maanden heb ik met de zelfde testen getest en had ik max 2 dagen een positieve test.
    Omdat die gister zo positief was dacht ik dat het vandaag wel minder zal zijn.
    Ik ben er zo onzeker over......maar goed mn testjes zijn nu op dus heb besloten voorlopig niet meer te testen.
    En tel dan vanaf nu 14 dagen voor mijn NOD dan zit ik goed denk ik toch?? spannend....

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Vorige ronde had ik ook steeds van die testen, terwijl z&k het toch altijd goed heeft gedaan bij mij..

Uiteindelijk kreeg ik toch nog een megaknaller. Als de test positief is, dan zie ik dat meestal binnen 2sec. De teststreep zie ik dan meteen al staan tijdens het doorlopen van de test.

10. Honeybeeb

Vervelend he die onzekerheid. Hopelijk is het dit keer een positief teken voor je, want je zit nog ruim voor je nod. Heb weleens gelezen dat wanneer je een paar dagen positief test met een ovulatie test het kan zijn (hoeft niet) dat je eitje er is, maar nog niet springt en het dan pas over een paar dagen nogmaals probeert met springen (zoiets).

Wens je heel veel succes, dat het gauw raak mag zijn voor je. :)

11. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, Flora01 toch vreemd he?! maar goed weer een ervaring rijker zal ik maar denken.(ovregens 2 streepje zie ik wel meteen na een halve minuut.)

Tis nu gewoon afwachten maar als het echt is zoals ik nu denk dan heb ik een erg lange cyclus deze maand (ong. 40 dagen)

12. sterretje88

sterretje88 Actief lid

29 apr 2013
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het duimen, het heeft gewerkt! Vandaag op dag 60 ofzo positief getest!

Ik duim nu voor jou...wie weet!

13. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow wat super joh!! Gefeliciteerd!!

14. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet even van me afschrijven hoor.
    Zoals jullie hebben kunnen lezen zaterdag weer positieve ovulatietst daarna niet meer getest omdat ik ze niet meer in huis hebt.
    Elke maand nadat ik ovulatietest heb gebruikt 2 dagen later kreeg ik last van zere bobbies en 14 dagen later had ik mijn NOD.
    Door een echo die 2 maanden geleden is gemaakt en aan de hand van bloedonderzoek is er uit gekomen dat ik een eisprong heb.)
    MAar ik vind het zo vreemd dat ik nu geen last heb van mijn borsten....herkend iemand dit???zal mijn eissprong wel al zijn geweest?? kan toch bijna niet anders? pff zo onzeker:(

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit hoeft niet altijd zo te zijn helaas.
    Je kunt nu toch niets anders doen dan afwachten tot volgende week;)
    Succes!!

Deel Deze Pagina