Hallo allemaal, even mijn frustratie van me afschrijven en hopelijk wat ervaringsdeskundigen tegenkomen... Ik ben al mama van 2 hele mooie meiden, 5 en 2 jaar. Een derde was niet bewust gepland, maar wel erg gewenst. In juli gingen we op vakantie, speciaal voor deze gelegenheid terug aan de pil gegaan zodat ik geen gedoe zou hebben op het strand. Ben begin juni begonnen en heb hem doorgeslikt tot 2 augustus. Maar.... ben misschien wel de helft van de pillen vergeten... Op zich zou een logisch gevolg dus kunnen zijn dat ik zwanger ben geraakt, zou fantastisch zijn! Had verwacht dat ik na het stoppen met de pil binnen een aantal dagen ongesteld zou worden, maar, nu bijna 4 weken later, nog geen teken dat het er aan komt. Al wel een week of 2 enorme borsten die voelen alsof ik stuwing heb, beetje opgezette buik, vette huid, ontzettend moe, misselijk van sommige geurtjes.. Kortom, ik trok mijn conclusie en vierde stiekem al een klein feestje. Toen kwamen de testen, heb alle soorten en merken inmiddels gehad, Clearblue, Medic, goedkope en afgelopen vrijdag zelfs een bloedtest via de ha. Allemaal negatief. Kan ik me de signalen zo inbeelden en hebben de testen gelijk of zou ik te weinig HCG aanmaken? Met mijn oudste testte ik ook pas met 9 weken positief, toen gaf de ha zelfs na een inwendig onderzoek aan dat ik niet zwanger zou zijn, terwijl ik toen al een week of 7-8 onderweg bleek te zijn. Snap niet zo goed waar de symptonen vandaan komen als ik te weinig HCG aan zou maken? Oftewel, ik maak mezelf gek, iemand die dit herkent?
Ik denk dat doordat je de pil zo onregelmatig heb geslikt heel je hormoonhuishouding van slag is. Als zelfs een bloed test zegt dat je niet zwanger ben dan ben je dat ook niet. Ik zou eens serieus met je man gaan praten want uit heel je verhaal hoor ik dat je een derde wil. Succes!
Hey Linda, Ik herken het niet. Als de bloedtest negatief is, is er volgens mij echt geen zwangerschap. Kan het ook zijn dat je lichaam van slag is, doordat je de pil weer even bent gaan slikken, maar wat je niet goed hebt bijgehouden. Ik kan me voorstellen dat je lichaam hierdoor wat in de war is. In ieder geval wil ik je er sterkte mee wensen. Liefs, LIeflief
Ik denk ook dat je lichaam gewoon ontzettend in de war is en je daarom niet ongesteld wordt.. Als zelfs de bloedtest negatief is ben je niet zwanger..
Bloedtesten zijn zeer betrouwbaar, dus ik denk niet dat je zwanger bent. Klachten worden veroorzaakt door hcg. Dus als dat niet aanwezig is, zijn de klachten niet van een zwangerschap. Misschien eens met je man praten?