Ik ben ook wel benieuwd! Het ziet er op de foto namelijk echt uit al een ophoping van urine en dus een niet goed doorgelopen test..
Moeilijk te zeggen, streepje is erg scheef en erg fel roze. Ik heb op veel testen nu zulke indroogstreepjes naast mijn posistreepje en die is ook donkerder van kleur dan de indroogstreepjes.
Was eigenwijs had gedronken redelijk wat en getest binnen een uur en wel een super de super licht streepje...binnen de 5 min. Ik weet het echt even niet meer zondag maar tegen nu dan, heb veel miskramen gehad voor mijn dochter van zes en ook na haar. Dus ben dubbel gestrest.... Geen ongi hier, ik normaal vrij droog voor ik ongi word nu veel witte slijmstukjes bij urine. Ook met afvegen erg slijmerig en draden van te trekken, sorry voor de details hihi. Pfffff moeilijkkkkkk.
Heb hem uit frustratie en angst en weet ik het in de prullenbak gemikt. Heb echt niet te tellen zoveel miskramen gehad, echt meer dan 25 variërend van pril tot 18 weken. Nu was ik vol in vertrouwen door hoe ik mij lichamelijk voelde.
Meid, dan kan je niet meer dan afwachten en over een paar dagen weer testen. Hoop dat het deze keer toch goed zit. Maar kan begrijpen dat het moeilijk voor je is. Hou vol!
Ik hoop dat het streepje de komende dagen toch donkerder gaat worden en je hier dan een super mooie knaltest komt showen