Sommige van jullie zullen mij vast nog kennen van mijn vorige zwangerschap en ik wil alvast zeggen dat ik totaal geen behoefte heb aan commentaar. Mijn verhaal: Kleine 5 maanden geleden bevallen van de derde. De laatste 2 menstruaties waren keurig op tijd. 22 juli was de laatste. Zaterdag 3 augustus waren we voor het eerst allebei goed in de stemming om het zo maar te noemen. Ivm complicaties na mijn bevalling weer de eerste keer. Het "tentje" heeft het niet overleeft. Zondag/maand eisprong. 9 augustus een raar gevoel in mijn onderbuik en sinds 10 augustus mega ongikrampen. Gister clear blue digital gedaan. Zei niet zwanger maar na 20 minuten zag je een lichte maar duidelijke 2 blauwe streek. Zelfs mijn man zag het en dat gebeurt niet zo snel. Indroogstreepje?
Na vijf minuten niet meer aflezen, dus ik denk indroger idd. Je nod is pas maandag, dus positest nu al is wel erg vroeg. Zou een dag of 2-drie wachten en dan weer testen.
Bij die digitale, en dat staat ook in de gebruiksaanwijzing, mag je NIET naar die streepjes kijken. Die zeggen namelijk niks. Ook als je niet zwanger bent, verschijnen er vaak twee streepjes. Heb dat zelf ook gehad. De digitale test kun je alleen aflezen aan de tekst die in het venster staat. Als daar staat niet zwanger, dan is dat vaak ook zo. Maar je kunt ook te vroeg getest hebben natuurlijk. Anders over een paar dagen nog eens testen.
Al jaren gebruik ik deze testen en nog nooit een indroger gehad. Vandaar dat we even door het plafond schieten
Digitaal geeft ALTIJD blauwe strepen en mag daarom niet afgelezen worden. Mag ik vragen hoe je weet dat je je eisprong gehad hebt?
Zoals gezegd, niet naar de streepjes kijken, die zeggen bij deze test namelijk niets. Ik heb ook een keer flinke streepjes gehad, maar ik was echt niet zwanger. Daarnaast ben je inderdaad ook te vroeg. Even afwachten dus of je ongesteld gaat worden.
Met die digitale heeft het niet zoveel nut om heel vroeg (lees 9 dpo) te testen. Die zijn niet zo gevoelig. het is dan beter (en goedkoper ) om voor de kruidvat 2 v 5 te gaan.
Is verschillend. Bij mijn oudste testte ik om nod negatief zelfs geen indroger. Bij mijn jongste 10dpo positief
Zou een gewone CB plus er tegen aan gooien, die zijn heel gevoelig. De digital zonder weekaanduiding geeft pas bij meer dan 50 hcg zwanger aan. Met weekaanduiding is ook veel gevoeliger. Ik testte met cbplus en dig met weekaand. op 9 dpo licht positief en zwanger 1-2 Misschien nog t proberen waard? Ik hoop dat het raak is
Weet dat er genoeg zouden willen ruilen maar 4 word echt te veel. Me middelste is nog geen 21 maanden. Manlief zegt al dat ie een 4de niet aan zou kunnen en ik zeg dat ik het niet aan zou kunnen om het weg te laten halen.
Het kan ook wel, maar is niet gek dat ie nog niet positief aangeeft. Ik had bij de eerste ook met 10dpo positief met deze testen maar had wel eerst een kruidvat gedaan zodat ik wist of het zin had om een digitale te doen Maar goed, heel krom op dit forum, maar ik ga maar voor je duimen dat je niet zwanger bent dan
Oh, lees net dat het helemaal niet de bedoeling is om zwanger te worden....vergeet mn laatste opm. Dan maar. In dat geval hopelijk snel duidelijkheid !
Geen kritiek of commentaar, maar is dat ook de reden dat je geen MAP hebt genomen? Want ik neem aan dat je wist dat het "tentje"gefaald had?