zoals hier boven staat vertoont mijn kolfapperaat kuren. Heb de medela swing,maar hij valt nu telkens uit.. Ben op zoek naar een nieuwe maar hoef niet alle onderdelen opnieuw... Wie o wie weet waar ik een losse motor(geen adapter) kan aanschaffen. Want ik kan nergens iets vinden. Weet overigens 100% zeker dat het de motor is die wat mankeert, en de garantie is verlopen.
Op de site van Medela staat een handleiding om de motor schoon te maken, zodat hij weer beter werkt. http://www.medela.nl/BENELUX/breastfeeding/challenges/Swing_CleaningInstructions.pdf Maar geen idee of dat de jouwe nog kan redden...
Ja wilde ik net zeggen. Had ik dus ook maar wist gelukkig ook al van die handleiding. Zou dat eerst eens proberen als ik jou was voor je geld uit geeft voor n nieuwe en straks weer met t zelfde probleem zit!
Heb dat al geprobeerd was ik er vergeten bij te zetten Al een aantal maal zelfs.. zucht Werkt niet echt goed op mijn toeschietreflex de stress van doet ie het wel of doet ie het niet....
ik heb mijn kolf bij de groene kruis winkel gekocht en daar zijden ze toen van als er iets mee is dan terug komen en ze hadden daar ook alle onderdelen los, dus misschien een keer daar gaan vragen als die er een in de buurt zit