Deze hele cyclus al. Heb dagen gehad dat ik nog nooit zo laag heb gemeten. Kan dat door het mooie weer komen? Afgelopen woensdag een positieve ovutest gehad en dan heb ik eigenlijk altijd binnen 24u mijn ovulatie. De dag erna was de test ook positief en ben ik gestopt met testen. Maar vanmorgen was m'n temp wel erg laag voor 3dpo. Wat denken jullie? Is m'n ovulatie al geweest? En waarom doet m'n temp zo raar?
Haha zal vast door hitte komen! Hier hetzelfde verhaal! Normaal zie ik hem echt duidelijk, nu stijgt temperatuur heel langzaam. En pas een dag na positieve ovulatietest. Normaal heb ik 2 dagen positieve ovulatietest en op die tweede dag positief springt hij. Deze keer later.... Gewoon maar door tempen dan weten wij het vanzelf.
Ik heb deze keer geen last van het weer, maar het is wel al vaker voorgekomen bij mij dat ik er iets van merkte. Dus het zou zo maar kunnen
Hoi dames, Hier dus hetzelfde... Ik ben voor het eerst bezig met ovulatietesten en dan héb ik eindelijk een knaller, stijgt mijn temperatuur niet. Maar het kan dus wel degelijk met het weer te maken hebben. Ik wacht dus maar rustig af Fijn dat ik niet de enige ben